Reklamácia a vrátenie tovaru

V prvom rade by sme chceli zdôrazniť, že sa snažíme všetky prípady riešiť promptne a v čo najkratšom čase. Pracujeme vždy naplno a ku spokojnosti našich zákazníkov.

 

Reklamácia

Aby sme celý proces reklamácie urýchlili, tak by sme vás poprosili o zaslanie detailných informácií + fotografií vady na e-mailovú adresu info@gario.sk a my sa v čo najkratšom čase ozveme ohľadom ďalšieho postupu.

Informácie o podmienkach reklamácie nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.


Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Spotrebiteľ má podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy na diaľku do 14 dní bez udania dôvodu (netýka sa to tovaru vyrobeného na mieru, napr. rolety alebo sieťky proti hmyzu).

Informácie o podmienkach vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete >>> TU.

 

Tovar je potrebné zaslať na adresu našej prevádzky:

Balkys Trade, s.r.o.

Oravská Jasenica 288

029 64 Oravská Jasenica

Tel.: +421 908 238 059

E-mail: info@gario.sk

 

POZOR! Náklady na prepravu znáša kupujúci!

Predávajúci podľa zákona č. 102/2014 Z. z.§ 10 ods. 3 nie je povinný znášať náklady na prepravu vráteného tovaru.

Upozornenie: Prosíme o odoslanie celého obsahu objednávky, a teda aj darček, ďakovný list a originál, poprípade kópiu faktúry! Tovar musí byť dôkladne zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil!