V prvom rade by sme chceli zdôrazniť, že sa snažíme všetky prípady riešiť promptne a v čo najkratšom čase. Pracujeme vždy naplno a ku spokojnosti našich zákazníkov.
Reklamácia
Aby sme celý proces reklamácie urýchlili, tak by sme vás poprosili o zaslanie detailných informácií + fotografií vady na e-mailovú adresu info@gario.sk a my sa v čo najkratšom čase ozveme ohľadom ďalšieho postupu.
Informácie o podmienkach reklamácie nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.
Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)
Spotrebiteľ má podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy na diaľku do 14 dní bez udania dôvodu.
Informácie o podmienkach vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.
Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete >>> TU.
Tovar je potrebné zaslať na adresu našej prevádzky:
Balkys Trade, s.r.o.
Polom 1104
029 01 Námestovo
POZOR! Náklady na prepravu znáša kupujúci!
Predávajúci podľa zákona č. 102/2014 Z. z., § 10 ods. 3 nie je povinný znášať náklady na prepravu vráteného tovaru.
UPOZORNENIE: Prosíme o odoslanie celého obsahu objednávky, a teda aj darček, ďakovný list a originál, poprípade kópiu faktúry! Tovar musí byť dôkladne zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil!