Reklamácia a vrátenie tovaru

V prvom rade by sme chceli zdôrazniť, že sa snažíme všetky prípady riešiť promptne a v čo najkratšom čase. Pracujeme vždy naplno a ku spokojnosti našich zákazníkov.

 

Reklamácia

Aby sme celý proces reklamácie urýchlili, tak by sme vás poprosili o zaslanie detailných informácií + fotografií vady na e-mailovú adresu info@gario.sk a my sa v čo najkratšom čase ozveme ohľadom ďalšieho postupu.

Informácie o podmienkach reklamácie nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.

 

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Spotrebiteľ má podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy na diaľku do 14 dní bez udania dôvodu. U nás je však lehota predĺžená až do 20 dní.

Informácie o podmienkach vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete >>> TU.

 

Tovar je potrebné zaslať na adresu našej prevádzky:

Balkys Trade, s.r.o.

Polom 1004

029 01 Námestovo

 

POZOR: Náklady na prepravu znáša kupujúci!

Predávajúci podľa zákona č. 102/2014 Z. z.§ 10 ods. 3 nie je povinný znášať náklady na prepravu vráteného tovaru.

UPOZORNENIE: Prosíme o odoslanie celého obsahu objednávky, a teda aj darček, ďakovný list a originál, poprípade kópiu faktúry! Tovar musí byť dôkladne zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil!