Najčastejšie otázky

Tu nájdete odpovede na vaše najčastejšie otázky.

 

Aké druhy tovaru poskytujete na predaj?

Poskytujeme na predaj rôzne druhy obrazov, konkrétne obrazy na plátne, obrazy v ráme, ručne maľované obrazy, obrazy s hodinami a tapety, ďalej maľovanie podľa čísel, plagáty, nálepky na stenu a iné produkty.

 

Sú produkty nové?

Samozrejme, všetky naše produkty sú vyrábané ihneď po objednaní, a teda sú nové.

 

Aké materiály používate na výrobu vašich obrazov, tapiet, samolepiacich fólií a nálepiek?

Na tlačených obrazoch používame iba vysokokvalitné a ekologické farby bez zápachu (vyrábané na vodnej báze), ktoré nevypúšťajú škodlivé látky do ovzdušia a na ručne maľovaných obrazoch používame kvalitné akrylové farby.

Obrazy tlačíme ECO - solventnou tlačou na kvalitné polyesterové plátna, ktoré sa používajú na fotografickú tlač - canvas a ručne maľované obrazy maľujeme na kvalitné hrubé umelecké, bavlnené plátna. Plátna sa vyznačujú obrovskou vodeodolnosťou a sú naťahované na vnútorné rámy (blindrámy) z prírodného borovicového dreva a MDF rámy s hrúbkou 1,7 - 2 cm.

Obrazy majú potlačené a pomaľované boky, a preto nie je treba vonkajší rám.

Tapety a nálepky na stenu vyrábame iba z odolných vysokokvalitných a ekologických materiálov.

 

Kto maľuje vaše ručne maľované obrazy?

Naše ručne maľované obrazy maľujú anonymní kvalifikovaní maliari, ktorí pracujú pre našu firmu.

 

Sú obrazy pripravené na zavesenie na stenu? Obsahuje balenie aj materiál potrebný na zavesenie obrazu?

Samozrejme, balenie obsahuje ZADARMO aj skrutky s hmoždinkami a háčiky na zavesenie obrazu a k tomu šablónu na vŕtanie otvorov na stenu.

 

Čo znamená, že sú tapety latexové, vliesové alebo samolepiace? Aký je medzi nimi rozdiel?

Rozdiely medzi latexovými, vliesovými a samolepiacimi tapetami nájdete viac popísané >>> TU.

 

Sú tapety pripravené na nalepenie na stenu? Obsahuje balenie aj lepidlo?

Samozrejme, ku latexovým a vliesovým tapetám pribaľujeme aj lepidlo ZADARMO.

 

Vypadajú farby produktov aj v skutočnosti rovnako ako na obrázkoch v e-shope?

Farby produktov v skutočnosti vypadajú takmer identicky ako na obrázkoch v e-shope. Môžu sa mierne líšiť kontrastom alebo jasom, čo môže byť spôsobené nastavením monitora.

 

Je nutné sa u vás pred nákupom zaregistrovať?

Nie, u nás nie je nutné sa pred nákupom zaregistrovať.

 

Aké sú u vás možnosti platby?

U nás sa dá platiť v hotovosti pri prevzatí - dobierkou alebo bezhotovostne platbou vopred prevodom/vkladom na účet a vopred platobnou kartou. Viac info o možnostiach platby nájdete tu >>> TU.

 

Aké sú u vás možnosti dopravy?

Zásielky odosielame kuriérom 123 kuriér a Packetou. Viac info o možnostiach dopravy nájdete tu >>> TU.

 

Ponúkate aj dopravu zadarmo?

Áno, dopravu zadarmo ponúkame pri nákupe nad 79 €.

 

Poskytujete aj možnosť osobného odberu na vašej adrese?

Bohužiaľ, osobný odber priamo v sídle firmy nie je možný, neprevádzkujeme kamennú predajňu.

 

Ako rýchlo vybavujete objednávky?

Objednávka býva zvyčajne vybavená ihneď a odoslaná do 5-7 pracovných dní V niektorých prípadoch, ako napr. ručne maľované obrazy je dodacia doba 30 pracovných dní. Produkty na sklade odosielame do 24 hodín.

 

Prečo je dodacia doba taká dlhá?

Dlhšia dodacia doba v našom e-shope je zapríčinená tým, že naše výrobky sú vyrábané na zákazku po prijatí objednávky. V ponuke máme viac ako 60 000 produktov a je veľmi komplikované mať všetky skladom. Výhoda výroby tovaru na zákazku je taká, že nie sú zaprášené alebo inak poškodené skladovaním. Vďaka tomu sú farby na produktoch pestré a sýte.

 

Aká dlhá je záručná doba výrobkov, ktoré ponúkate vo vašom e-shope?

Záručná doba našich výrobkov je podľa § 620 Občianskeho zákonníka stanovená na 24 mesiacov.

 

Ako mám postupovať, ak chcem tovar reklamovať?

V tomto prípade je potrebné, aby ste prešli >>> TU a postupovali podľa pokynov. V prípade nejasností alebo iných otázok nás môžete kontaktovať e-mailom na info@gario.sk alebo telefonicky na čísle 0908 238 059 a my vás oboznámime s ďalším postupom reklamácie.

 

Keď mi tovar nesadne rozmerom, farbou alebo sa mi nepáči, môžem ho vrátiť?

Samozrejme, kupujúci v zmysle § 7 a nasl. zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov o a zmene a doplnení niektorých zákonov, môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní od prijatia.

Tovar musí byť zaslaný späť tak, aby sa počas prepravy neznehodnotil, t.j. zabalený v obale, v ktorom bol doručený, spolu s kópiou faktúry. Tovar nesmie byť poškodený, nemôže mať žiadne odreniny, odtlačky prstov a nemôže byť pokrčený. Pri obrazoch nesmú byť navŕtané háčiky na zavesenie. Peniaze vám vrátime do 14 dní odo dňa, kedy nám bude tovar doručený späť na našu adresu. Celý postup nájdete >>> TU.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie