Predvianočný výpredaj 🥳 Super zľavy iba do 31.10.2024!

Zákaznícky servis

Doprava a platba

DOPRAVA ZADARMO pri nákupe nad 99 €!


Doprava


GLS

GLS kuriér

4,50 €

- rýchle a spoľahlivé doručenie balíka priamo na vami zvolenú adresu domov, do práce alebo na inú adresu,
- e-mailové upozornenie deň pred doručením balíka,
- SMS upozornenie 3 hodiny pred doručením balíka,
- garantované 3 pokusy doručenia,
- možnosť presmerovania balíka,
- možnosť preobjednať doručenie,
- vysoká bezpečnosť zásielok.


Packeta

Packeta (do 5kg)

3,50 €

- spoľahlivé doručenie balíka na vami zvolené výdajné miesto Packeta kdekoľvek na území Slovenskej republiky, kde si ho môžete počas pracovných hodín osobne vyzdvihnúť,
- e-mailové upozornenie deň pred doručením balíka,
- SMS upozornenie v deň doručenia balíka na výdajné miesto,
- úložná doba balíka na výdajnom mieste je 7 dní,
- približne 1336 výdajných miest,
- vysoká bezpečnosť zásielok.


Platba


Dobierka

Dobierkou

1,50 €

- za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí v hotovosti.

Výhody: Objednávka vám bude odoslaná ihneď po výrobe.
Nevýhody: Je potrebné mať pri sebe hotovosť.


Platba kartou online

Kartou online

Zadarmo

- za tovar zaplatíte vopred vašou platobnou kartou.

Výhody: Rýchlejší a pohodlnejší spôsob platby.
Nevýhody: Neevidujeme žiadne nevýhody platby kartou.


Platba bankovým prevodom

Bankovým prevodom

Zadarmo

- za tovar zaplatíte vopred bankovým prevodom alebo vkladom na účet.

Fio banka
IBAN: SK4383300000002800613680
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

Variabilný symbol je číslo vašej objednávky.

*Pri zadávaní čísla účtu a ostatných údajov dbajte na ostražitosť, pretože v prípade nesprávneho vyplnenia vám tovar nebudeme môcť následne odoslať!

Výhody: Nemusíte mať pri sebe hotovosť.
Nevýhody: Objednávka vám bude odoslaná až po úspešnom prijatí platby na náš účet.


Apple Pay

Apple Pay

Zadarmo

- za tovar zaplatíte vopred prostredníctvom Apple Pay.

Výhody: Rýchlejší a pohodlnejší spôsob.
Nevýhody: Neevidujeme žiadne nevýhody platby prostredníctvom Apple Pay.


Google_Pay

Google Pay

Zadarmo

- za tovar zaplatíte vopred prostredníctvom Google Pay.

Výhody: Rýchlejší a pohodlnejší spôsob.
Nevýhody: Neevidujeme žiadne nevýhody platby prostredníctvom Google Pay.

Ako nakupovať?

U nás jednoducho, pohodlne a rýchlo. 

1. Výber produktu

Prezrite si našu ponuku a následne si vyberte produkt, ktorý vás zaujal. Kliknutím na tlačidlo "PRIDAŤ DO KOŠÍKA" pridáte produkt priamo do košíka.

2. Košík

V košíku sa môžete rozhodnúť či budete pokračovať v nákupe alebo sa rozhodnete pokračovať v objednávke (v košíku môžete meniť počet kusov produktu, ale môžete ich aj odstrániť kliknutím na krížik).

V prípade, že ste sa rozhodli pre možnosť pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo "Späť do obchodu", ktoré je v ľavom dolnom rohu v košíku. Presuniete sa na úvodnú stranu a ďalej môžete do košíka pridávať nové produkty, o ktoré máte záujem (naspäť do košíka sa dostanete po kliknutí na ikonu košíka v pravom hornom rohu e-shopu).

Ak ste si vybrali možnosť pokračovať v objednávke, vyberte si najskôr spôsob dopravy a platby.

3. Doprava a platba

Vyberte si spôsob dopravy kuriér GLS, alebo Packeta. Na výber máte tieto spôsoby platby: Prevodom / vkladom na účet (Fio banka, číslo účtu: 2800613680/8330, IBAN: SK4383300000002800613680, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX, variabilný symbol: číslo objednávky), Kartou a Dobierkou. Viac info o doprave a platbe nájdete >>> TU.

Po výbere dopravy a platby kliknite na tlačidlo "POKRAČOVAŤ" a presuniete sa do objednávkového formulára.

4. Objednávkový formulár

Vyplňte osobné údaje: Meno a priezvisko, Ulica a č. popisné, Mesto, PSČ, E-mail, Telefón. V prípade, že nakupujete na firmu, vyplňte aj políčka Firma, IČO, DIČ, IČ DPH. V prípade ak sú dodacie údaje iné ako fakturačné, zaškrtnite políčko "Doručiť na inú adresu" a vyplňte všetky potrebné údaje. Do políčka "Zadať poznámku pre predajcov" môžete napísať dodatočné informácie ohľadom vašej objednávky.

5. Odoslanie objednávky

Ak ste sa oboznámili s obchodnými podmienkami, odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo "OBJEDNAŤ s povinnosťou platby".

Po odoslaní objednávky vám prídu informácie o prijatej objednávke na vami zadaný e-mail. Do 24 hodín bude objednávka vybavená, o čom budete opäť informovaný na vami zadaný e-mail.

 

Registrácia

Upozornenie: Pre nákup v našom internetovom obchode nie je nutné sa registrovať a prihlasovať do zákazníckej sekcie. Chceme iba upozorniť, že pre zaregistrovaných a prihlásených zákazníkov platia nižšie uvedené výhody.

V prípade, že sa rozhodnete zaregistrovať, máte k dispozícii niekoľko výhod:

a) nemusíte pri objednávke zakaždým vypĺňať svoju adresu a osobné údaje, poprípade údaje firmy,

b) môžete sledovať svoju objednávku (stav objednávky, dátum objednávky, číslo objednávky, cenu a faktúru).

 

1. Ak ste sa rozhodli zaregistrovať, kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na "Prihlásenie" a potom "Nová registrácia". Vyplňte všetky potrebné údaje a kliknite na ikonu "REGISTROVAŤ". Po registrácii vám prídu na vami zadaný e-mail informácie s prihlasovacími údajmi.

2. Pre prihlásenie do zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na "Prihlásenie". Do políčka "Meno" zadajte svoju e-mailovú adresu a do políčka "Heslo" zadajte heslo, ktoré vám bolo po registrácii doručené na vašu e-mailovú adresu.

3. Po prihlásení sú zobrazené na ľavej strane e-shopu kategórie produktov, na ktoré stačí kliknúť a nakupovať.

4. V prípade, ak ste zabudli svoje heslo, poprípade ak ste zmazali e-mailovú správu s údajmi, ktorá vám po registrácii bola doručená na vašu e-mailovú adresu, kliknite na "Zabudnuté heslo". Do políčka e-mail zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na ikonu "Odoslať". Na vami zadaný e-mail vám príde nové vygenerované heslo.

5. Pre odhlásenie zo zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu na ikonu "odhlásiť".

Obchodné podmienky

Tieto všeobecné obchodné podmienky ("Podmienky") upravujú práva a povinnosti Vás, ako kupujúcich a Nás ako predávajúceho, resp. obchodníka v rámci zmluvných vzťahov uzavretých prostredníctvom komunikácie na diaľku, konkrétne prostredníctvom E-shopu na webových stránkach https://www.gario.sk/.

Všetky informácie o spracúvaní Vašich osobných údajov sú obsiahnuté v zásadách spracúvania osobných údajov, ktoré nájdete >>> TU.

Ako určite viete, tak komunikujeme primárne na diaľku. Preto aj pre našu Zmluvu platí, že sú použité prostriedky komunikácie na diaľku, ktoré umožňujú, aby sme sa spolu dohodli bez súčasnej fyzickej prítomnosti Nás a Vás.

Ak niektorá časť Podmienok odporuje tomu, čo sme si spoločne schválili v rámci procesu Vašej Objednávky na Našom E-shope, bude mať táto konkrétna dohoda prednosť pred týmito Podmienkami.

 

1. Niektoré definície

2. Všeobecné ustanovenia a poučenie

3. Uzatvorenie zmluvy

4. Užívateľský účet

5. Cenové a platobné podmienky, výhrada vlastníckeho práva

6. Dodanie tovaru, prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia a straty predmetu kúpy

7. Práva zo zodpovednosti za vady

8. Odstúpenie od zmluvy

9. Podávanie podnetov a sťažností

10. Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi

11. Záverečné ustanovenia

 

1. Niektoré definície

1.1. Digitálnym plnením je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope prostredníctvom uzatvorenia Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia a súčasne pozostáva z údajov vytvorených a dodaných v digitálnej forme alebo digitálna služba, ktorá Vám umožňuje vytvárať, spracúvať, uchovávať údaje v digitálnej forme alebo pristupovať k takýmto údajom.

1.2. Cena je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za Tovar;

1.3. Cena za dopravu je finančná čiastka, ktorú budete hradiť za doručenie Tovaru, a to vrátane ceny za jeho zabalenie, dopravu, poštovné alebo iné poplatky;

1.4. Celková cena je súčet Ceny a Ceny za dopravu, prípadných ďalších nákladov a poplatkov, ak tieto nebolo možné určiť vopred;

1.5. DPH je daň z pridanej hodnoty podľa platných právnych predpisov;

1.6. E-shop je internetový obchod prevádzkovaný Nami na adrese https://www.gario.sk/, na ktorom bude prebiehať nákup Tovaru;

1.7. Faktúra je daňový doklad vystavený v súlade so zákonom o dani z pridanej hodnoty na Celkovú cenu;

1.8. My sme spoločnosť Gario Art, s.r.o., Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, Česká republika, IČO: 21908842, zapísaná v Obchodnom registri vedenom Krajským súdom Brno, oddiel C, vložka č. 140457, e-mail: info@gario.sk, telefónne číslo: +420 731 664 681, právnymi predpismi označovaná ako predávajúci; Pre vylúčenie pochybností nie sme prevádzkovateľmi online trhu, a teda nie sme osoby, ktoré prevádzkujú a poskytujú Spotrebiteľom online trh, a to aj ani prostredníctvom tretej osoby, a teda nevzťahujú sa na nás osobitné informačné povinnosti podľa § 16 a § 17 Zákona o ochrane spotrebiteľa.

1.9. Objednávka je Váš neodvolateľný návrh na uzavretie Zmluvy o kúpe Tovaru s Nami;

1.10. Podnikateľ je osoba zapísaná v Obchodnom registri, podniká na základe živnostenského oprávnenia, podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov alebo osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

1.11. Spotrebiteľ je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

1.12. Spotrebiteľská kúpna zmluva je kúpna zmluva uzatvorená medzi obchodníkom ako predávajúcim a Spotrebiteľom ako kupujúcim, ak je predmetom kúpy akákoľvek hnuteľná vec, vrátane veci s digitálnymi prvkami, vody, plynu alebo elektriny predávaných v obmedzenom objeme alebo v určenom množstve, a to aj vtedy, ak sa má vec ešte len vyrobiť alebo vyhotoviť, okrem iného aj podľa špecifikácií Spotrebiteľa ako kupujúceho.

1.13. Tovar je všetko, čo môžete nakúpiť na E-shope, vrátane hnuteľného Tovaru obsahujúceho Digitálny obsah alebo Digitálne služby;

1.14. Užívateľský účet je účet zriadený na základe Vami uvedených údajov, ktorý umožňuje uchovanie zadaných údajov a uchovávanie histórie objednaného Tovaru a uzavretých zmlúv alebo pristupovanie a využívanie Digitálneho obsahu dodaného v rámci Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia;

1.15. Vy ste osoba nakupujúca na Našom E-shope, právnymi predpismi označovaná ako kupujúci. Ak uvediete v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO) beriete na vedomie, že sa na Vás uplatnia ustanovenia týchto Podmienok, ktoré sú osobitne určené pre Podnikateľov ako aj podmienky vzájomnej dojednané medzi nami, pričom stále máte v medziach relevantných právnych predpisov nárok na plnú ochranu voči nekalým a agresívnym obchodným praktikám a proti klamlivému konaniu a klamlivému opomenutiu konania;

1.16. Zmluva je kúpna zmluva dohodnutá na základe riadne vyplnenej Objednávky zaslanej prostredníctvom E-shopu, a je uzavretá vo chvíli, kedy od Nás dostanete potvrdenie Objednávky. Zmluvou je tiež zmluva na kúpu veci s digitálnymi prvkami a zmluva na poskytnutie digitálneho plnenia. V prípade, že sa tieto Podmienky odkazujú v ich jednotlivých častiach alebo jednotlivých bodoch osobitne na zmluvu na kúpu veci s digitálnymi prvkami alebo na zmluvu o poskytnutí digitálneho plnenia, platí takáto osobitná úprava iba pre Tovar a/alebo Digitálne plnenie poskytnuté na základe daného zmluvného typu.

1.17. Zmluva uzavretá na diaľku je zmluva medzi obchodníkom a Spotrebiteľom dohodnutá a uzavretá výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti obchodníka a Spotrebiteľa, najmä využitím online rozhrania, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu (“Zmluva“).

1.18. Občiansky zákonník je slovenský Zákon č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov.

1.19. Zákon na ochranu spotrebiteľa je slovenský Zákon č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

2. Všeobecné ustanovenia a poučenie

2.1. Kúpa Tovaru je možná len cez webové rozhranie E-shopu.

2.2. Pri nákupe Tovaru je Vašou povinnosťou poskytnúť Nám všetky informácie správne, úplne a pravdivo. Informácie, ktoré ste Nám poskytli pri objednaní Tovaru budeme teda považovať za správne, úplné a pravdivé.

 

3. Uzatvorenie zmluvy

3.1. Zmluvu s Nami je možné uzavrieť iba v slovenskom jazyku.

3.2. Zmluva je uzatváraná na diaľku prostredníctvom E-shopu, pričom náklady na použitie komunikačných prostriedkov, ktoré pri uzatváraní Zmluvy na diaľku využijete, hradíte Vy. Tieto náklady nezvyšujú Celkovú cenu Tovaru, a ani sa nijako nelíšia od základnej sadzby, ktorú hradíte za používanie týchto prostriedkov (teda najmä za prístup k internetu), žiadne ďalšie náklady účtované Nami teda nad rámec Celkovej ceny nemusíte očakávať. Odoslaním Objednávky súhlasíte s využitím prostriedkov komunikácie na diaľku.

3.3. K tomu, aby sme mohli Zmluvu uzavrieť, je potrebné, aby ste na E-shope vytvorili návrh Objednávky. V tomto návrhu musia byť uvedené nasledovné údaje:

3. a) Informácie o nakupovanom Tovare (na E-shope označujete Tovar, o ktorého nákup máte záujem, tlačidlom "Pridať do košíka");

3. b) Informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH, spôsobu platby Celkovej ceny a požadovanom spôsobe doručenia Tovaru; tieto informácie budú zadané v rámci tvorby návrhu Objednávky v rámci používateľského prostredia E-shopu, pričom informácie o Cene, Cene za dopravu, DPH a Celkovej cene budú Nami automaticky uvedené v návrhu Objednávky na základe Vami zvoleného Tovaru a spôsobu jeho doručenia;

3. c) Vaše identifikačné údaje slúžiace k tomu, aby sme mohli dodať Tovar, najmä v rozsahu meno, priezvisko, doručovacia adresa, telefónne číslo a e-mailová adresa;

3.4. V priebehu tvorby návrhu Objednávky môžete až do doby jej vytvorenia údaje meniť a kontrolovať.

3.5. Po vykonaní kontroly prostredníctvom stlačenia tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby" Objednávku vytvoríte. Pred stlačením tlačidla musíte ale ešte potvrdiť, že ste sa s Podmienkami riadne oboznámili a že s nimi vyjadrujete súhlas, v opačnom prípade nebude možné Objednávku vytvoriť. K potvrdeniu a súhlasu slúži zaškrtávacie políčko. Po stlačení tlačidla "Objednávka s povinnosťou platby " budú všetky vyplnené informácie odoslané priamo Nám.

3.6. Vašu Objednávku Vám v čo najkratšom čase po tom, kedy Nám bude doručená, potvrdíme správou odoslanou na Vašu e-mailovú adresu zadanú v Objednávke. Súčasťou potvrdenia bude zhrnutie Objednávky a tieto Podmienky. Potvrdením Objednávky z našej strany dochádza k uzavretiu Zmluvy medzi Nami a Vami. Podmienky v znení účinnom ku dňu objednania tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy.

3.7. Môžu nastať aj prípady, kedy Vám nebudeme môcť Objednávku potvrdiť. Ide najmä o situácie, kedy Tovar nie je dostupný alebo prípady, kedy objednáte väčší počet kusov Tovaru, než koľko je z našej strany umožnené. Informáciu o maximálnom počte kusov Tovaru Vám však vždy v rámci E-shopu vopred poskytneme a nemala by pre Vás byť teda prekvapivá. V prípade, že nastane akýkoľvek dôvod, pre ktorý nemôžeme Objednávku potvrdiť, budeme Vás kontaktovať a zašleme Vám ponuku na uzavretie Zmluvy v pozmenenej podobe oproti Objednávke. Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte Vy.

3.8. V prípade, že v rámci E-shopu alebo v návrhu Objednávky bude uvedená zjavne chybná Cena najmä v dôsledku technickej chyby, nie sme povinní Vám Tovar za túto Cenu dodať ani v prípade, kedy ste dostali potvrdenie Objednávky, a teda došlo k uzavretiu Zmluvy. V takejto situácii Vás budeme bezodkladne kontaktovať a budeme v takom prípade oprávnení odstúpiť od Zmluvy, pričom toto odstúpenie od Zmluvy Vám zašleme spolu s ponukou na uzatvorenie novej Zmluvy v zmenenej podobe oproti Objednávke. Nová Zmluva je v takom prípade uzavretá vo chvíli, kedy Našu ponuku potvrdíte Vy. V prípade, že Našu ponuku nepotvrdíte ani v lehote 3 dní od jej odoslania, sme oprávnení od uzatvorenej Zmluvy odstúpiť. Za zjavnú chybu v Cene sa považuje napríklad situácia, kedy Cena celkom zjavne nezodpovedá obvyklej cene u iných predajcov v čase vytvorenia Objednávky alebo celkom zjavne chýba či je navyše uvedená číslica v Cene.

3.9. V prípade, kedy dôjde k uzavretiu Zmluvy, Vám vzniká záväzok  na zaplatenie Celkovej ceny.

3.10. V prípade, že máte zriadený Užívateľský účet, môžete urobiť Objednávku prostredníctvom neho. Aj v takom prípade máte ale povinnosť skontrolovať správnosť, pravdivosť a úplnosť predvyplnených údajov. Spôsob tvorby Objednávky je však totožný, ako v prípade kupujúceho bez Užívateľského účtu, výhodou však je, že nie je potrebné opakovane vyplňovať Vaše identifikačné údaje.

3.11. V niektorých prípadoch umožňujeme na nákup Tovaru využiť zľavu. Pre poskytnutie zľavy je potrebné, aby ste v rámci návrhu Objednávky vyplnili údaje o tejto zľave do vopred určeného poľa. Ak tak urobíte, bude Vám Tovar poskytnutý so zľavou.

 

4. Užívateľský účet

4.1. Na základe Vašej registrácie v rámci E-shopu môžete pristupovať do svojho Užívateľského účtu.

4.2. Pri registrácii Užívateľského účtu je Vašou povinnosťou uviesť správne a pravdivo všetky zadávané údaje a v prípade zmeny ich aktualizovať.

4.3. Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Ohľadom týchto prístupových údajov je Vašou povinnosťou zachovávať mlčanlivosť a nikomu tieto údaje neposkytovať. V prípade, že dôjde k ich zneužitiu, nenesieme za to žiadnu zodpovednosť.

4.4. Užívateľský účet je osobný a nie ste teda oprávnený umožniť jeho využívanie tretími osobami.

4.5. Váš Užívateľský účet môžeme zrušiť, a to najmä v prípade, keď ho dlhšie než 1 rok nevyužívate, po Vašom odstúpení od Zmluvy či v prípade, kedy porušíte svoje povinnosti podľa Zmluvy.

4.6. Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nevyhnutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia.

 

5. Cenové a platobné podmienky, výhrada vlastníckeho práva

5.1. Cena je vždy uvedená v rámci E-shopu, v návrhu Objednávky a v Zmluve. V prípade rozporu medzi Cenou uvedenou pri Tovare v rámci E-shopu a Cenou uvedenou v návrhu Objednávky sa uplatní Cena uvedená v návrhu Objednávky, ktorá bude vždy totožná s cenou v Zmluve. V rámci návrhu Objednávky je tiež uvedená Cena za dopravu, prípadne podmienky, kedy je doprava zadarmo.

5.2. Celková cena podľa bodu 1.4 je uvedená vrátane DPH, vrátane všetkých poplatkov stanovených osobitnými právnymi predpismi.

5.3. Platbu Celkovej ceny od Vás budeme požadovať po uzavretí Zmluvy a pred odovzdaním Tovaru. Úhradu Celkovej ceny môžete vykonať nasledujúcimi spôsobmi:

3. a) Bankovým prevodom. Informácie pre vykonanie platby Vám zašleme v rámci potvrdenia Objednávky. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena splatná do 7 dní.

3. b) Kartou online. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky/aktualni-cenik-a-obchodni-podminky/podminky-pouzivani-platebni-brany-a-gopay-uctu/podminky-pouzivani-platebni-brany-gopay-ucinnost-od-1-5-2018. V prípade platby kartou online je Celková cena splatná do 7 dní.

3. c) Apple Pay. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky/aktualni-cenik-a-obchodni-podminky/podminky-pouzivani-platebni-brany-a-gopay-uctu/podminky-pouzivani-platebni-brany-gopay-ucinnost-od-1-5-2018. V prípade platby Apple Pay je Celková cena splatná do 7 dní.

3. d) Google Pay. V takom prípade prebieha platba cez platobnú bránu GoPay, pričom platba sa riadi podmienkami tejto platobnej brány, ktoré sú dostupné na adrese: https://help.gopay.com/cs/tema/cenik-a-obchodni-podminky/aktualni-cenik-a-obchodni-podminky/podminky-pouzivani-platebni-brany-a-gopay-uctu/podminky-pouzivani-platebni-brany-gopay-ucinnost-od-1-5-2018. V prípade platby Google Pay je Celková cena splatná do 7 dní.

3. e) Dobierkou. V takom prípade dôjde k platbe pri doručení Tovaru oproti odovzdaniu Tovaru. V prípade platby dobierkou je Celková cena splatná pri prevzatí Tovaru.

5.4. Faktúra bude vystavená v elektronickej podobe po uhradení Celkovej ceny a bude zaslaná na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Objednávke. Faktúra bude tiež dostupná v Užívateľskom účte, ak ho máte zriadený.

5.5. Vlastnícke právo k Tovaru na Vás prechádza až potom, čo zaplatíte Celkovú cenu a Tovar je Vám dodaný. V prípade platby bankovým prevodom je Celková cena zaplatená pripísaním peňažných prostriedkov na Náš účet, v ostatných prípadoch je zaplatená v okamihu uskutočnenia platby.

 

6. Dodanie tovaru, prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia a straty predmetu kúpy

6.1. Tovar Vám bude dodaný spôsobom podľa Vašej voľby, pričom môžete vyberať z nasledujúcich možností:

1.a) Osobný odber na výdajných miestach spoločnosti Packeta;

1.b) Dodanie prostredníctvom dopravných spoločností GLS.

6.2. Tovar je možné dodať iba v rámci Slovenskej republiky.

6.3. Tovar sme Vám povinní dodať bezodkladne, najneskôr však v lehote 30 dní odo dňa uzavretia Zmluvy, pokiaľ sa nedohodneme inak. Tovar je dodaný v okamihu, keď ho prevezmete alebo ho prevezme Vami určená osoba, alebo keď ho odovzdáme prepravcovi, ktorého ste poverili Vy mimo možností prepravy, ktorú sme Vám ponúkli. Ak si Tovar vyžaduje montáž alebo inštaláciu z Našej strany, Tovar sa považuje za dodaný až dokončením montáže alebo inštalácie. Tovar s digitálnymi prvkami sa považuje za dodaný okamihom, keď je Vám sprístupnený na stiahnutie a inštaláciu príslušný digitálny obsah alebo digitálna služba, alebo ak ide o nepretržité dodávanie digitálneho obsahu alebo poskytovanie digitálnej služby počas dohodnutej doby, okamihom začatia jeho sprístupňovania Vašej osobe.

6.4. Pri plnení Zmluvy môžu nastať také skutočnosti, ktoré budú mať vplyv na termín dodania Vami objednaného Tovaru. O zmene termínu dodania a o novom predpokladanom termíne dodania objednaného Tovaru Vás budeme e-mailom bezodkladne informovať, pričom Vaše právo odstúpiť od Zmluvy týmto nie je dotknuté. Súčasťou Nášho oznámenia o novom termíne dodania Tovaru je aj Naša žiadosť adresovaná Vám na vyjadrenie, či trváte na dodaní Vami objednaného Tovaru v novom termíne. V prípade osobného odberu na Našej prevádzkarni Vás vždy o možnosti vyzdvihnutia Tovaru budeme informovať prostredníctvom e-mailu.

6.5. Pri preberaní Tovaru od dopravcu je Vašou povinnosťou skontrolovať neporušenosť obalu Tovaru a v prípade akéhokoľvek poškodenia túto skutočnosť bezodkladne oznámiť dopravcovi a Nám. V prípade, že došlo k poškodeniu obalu, ktoré svedčí o neoprávnenej manipulácii a vstupu do zásielky, nie je Vašou povinnosťou Tovar od dopravcu prevziať.

6.6. Tovar ste povinný prevziať v dohodnutom mieste a čase. Ak si doručovaný Tovar neprevezmete podľa predchádzajúcej vety, e-mailom Vám oznámime, kde si môžete Tovar prevziať, vrátane lehoty na jeho prevzatie alebo Vám Tovar na základe Vašej písomnej žiadosti zaslanej najneskôr do 14 dní od kedy ste si mali Tovar prevziať, opätovne doručíme, pričom sa zaväzujete nám uhradiť všetky náklady spojené s opätovným doručením Tovaru na Vaše požiadanie. V prípade, kedy porušíte svoju povinnosť prevziať Tovar, s výnimkou prípadov podľa bodu 6.4 týchto Podmienok, nemá to za následok porušenie Našej povinnosti Vám Tovar doručiť. Zároveň to, že Tovar neprevezmete, nie je dôvodom pre odstúpenie od Zmluvy medzi Nami a Vami. Ak Tovar neprevezmete ani v dodatočnej lehote, vzniká Nám právo od Zmluvy odstúpiť z dôvodu Vášho podstatného porušenia Zmluvy. Ak sa rozhodneme predmetné právo vykonať, je odstúpenie účinné v deň, kedy Vám toto odstúpenie doručíme. Odstúpenie od Zmluvy nemá vplyv na nárok na náhradu vzniknutej škody v sume skutočných nákladov na pokus o doručenie Tovaru na Vaše požiadanie,  prípadne ďalšieho nároku na náhradu škody, ak vznikne.

6.7. Ak je z dôvodov vzniknutých na Vašej strane Tovar doručovaný opakovane alebo iným spôsobom, než bolo v Zmluve dohodnuté, je Vašou povinnosťou nahradiť Nám náklady s týmto opakovaným doručením na Vaše požiadanie spojené. Platobné údaje pre zaplatenie týchto nákladov Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve a sú splatné do 14 dní od doručenia e-mailu.

6.8. Nebezpečenstvo náhodnej skazy, náhodného zhoršenia a straty Tovaru na Vás prechádza v okamihu dodania Tovaru. V prípade, keď Tovar neprevezmete alebo ho prevziať odmietnete, s výnimkou prípadov podľa bodu 6.5. Podmienok, prechádza na Vás nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia a straty Tovaru v okamihu, kedy ste mali možnosť ho prevziať, ale z dôvodov na Vašej strane k prevzatiu nedošlo. Prechod nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia a straty Tovaru pre Vás znamená, že od tohto okamihu nesiete všetky dôsledky spojené so stratou, zničením, poškodením či akýmkoľvek znehodnotením Tovaru.

 

7. Práva zo zodpovednosti za vady

7.1. Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady.

7.1.1. V prípade, že ste Podnikateľom zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v dohodnutej kvalite, množstve a bez vád.

7.1.2. V prípade, že ste Spotrebiteľom zaväzujeme sa, že Vám Tovar dodáme v súlade so všeobecnými požiadavkami podľa § 617 Občianskeho zákonníka a dohodnutými požiadavkami podľa § 616 Občianskeho zákonníka prezentovanými vlastnosťami Vami objednaného Tovaru na Našom E-shope  alebo na Našich propagačných materiáloch vo vzťahu k dodávaného Tovaru, a bez vád. Tovar nemusí byť v súlade so všeobecnými požiadavkami podľa § 617 Občianskeho zákonníka, ak pri uzatvorení Zmluvy sme Vás s tým výslovne oboznámili, že určitá vlastnosť nezodpovedá takým všeobecným požiadavkám a vy ste s tým výslovne a osobitne súhlasili.

7.1.3. Predaný Tovar je v súlade so všeobecnými požiadavkami podľa § 617 Občianskeho zákonníka ak:

1. a) je vhodný na všetky účely, na ktoré sa Tovar rovnakého druhu bežne používa s prihliadnutím najmä na právne predpisy, technické normy alebo kódexy správania platné pre príslušné odvetvie, ak technické normy neboli vypracované;

1. b) zodpovedá opisu a kvalite vzorky alebo modelu, ktoré sme Vám sprístupnili pred uzavretím Zmluvy;

1. c) je dodaný s príslušenstvom, obalom a návodmi vrátane návodu na montáž a inštaláciu, ktoré môžete dôvodne očakávať;

1. d) je dodaný v množstve, kvalite a s vlastnosťami vrátane funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovať si pri bežnom používaní svoju funkčnosť a výkonnosť (životnosť), aké sú bežné pre Tovar rovnakého druhu a aké môžete dôvodne očakávať vzhľadom na povahu predaného Tovaru s prihliadnutím na akékoľvek naše verejné vyhlásenie alebo verejné vyhlásenie inej osoby v rovnakom dodávateľskom reťazci vrátane výrobcu, alebo v ich mene, a to najmä pri propagácii Tovaru alebo na jeho označení, pričom za výrobcu sa považuje zhotoviteľ Tovaru, dovozca Tovaru na trhu Európskej únie z tretej krajiny alebo iná osoba, ktorá sa označuje za výrobcu tým, že na Tovar umiestni svoje meno, ochrannú známku alebo iné rozlišujúce označenie. Zodpovedáme za vady, ktoré má Tovar pri jeho dodaní v rozsahu Nášho záväzku uvedeného v čl. 7.1.1. alebo 7.1.2. týchto Podmienok.

7.1.4. Ak ste Podnikateľom za vady Tovaru nezodpovedáme v nasledovných prípadoch:

7.1.4.1. ak ste boli o existujúcich vadách poučený alebo ste o vadách museli vedieť na základe okolností uzavretia Zmluvy a tieto vady nie sú v rozpore s dohodnutými vlastnosťami Tovaru;

7.1.4.2. ak vady Tovaru vznikli po tom ako ste Tovar prevzali, za predpokladu, že vady nevznikli porušením Našich povinností alebo ste si mali Tovar možnosť prevziať podľa čl. 6. týchto Podmienok a bez právneho dôvodu ste prevzatie Tovaru odmietli alebo ste Tovar neprevzali;

7.1.4.3. ak ste zjavné vady Tovaru nevytkli včas podľa čl. 7.3.1. týchto Podmienok;

7.1.4.4. ak ste skryté vady Tovaru nevytkli včas podľa čl. 7.3.2. týchto Podmienok;

7.1.4.5. pri použitom Tovare nezodpovedáme za vady vzniknuté ich použitím alebo opotrebením. Pri Tovare predávanom za nižšiu cenu nezodpovedáme za vady, pre ktoré bola dojednaná nižšia cena.

7.1.5. Ak ste Spotrebiteľom za vady a vlastnosti Tovaru nezodpovedáme v prípadoch ak:

7.1.5.1. ste vady Tovaru nevytkli včas v lehote uvedenej v bode 7.4.1. týchto Podmienok;

7.1.5.2. vlastnosti Tovaru nezodpovedajú všeobecným požiadavkám podľa § 617 Občianskeho zákonníka, pričom ste boli Nami o tejto skutočnosti jasne písomne poučený a osobitne ste vyjadrili výslovný písomný súhlas s uvedeným nesúladom;
ide o zmluvu na kúpu Tovaru s digitálnymi prvkami alebo na zmluvu o poskytnutí digitálneho plnenia;

7.1.5.3. a vady Tovaru vznikli v dôsledku nesprávnej inštalácie alebo nenainštalovania potrebných aktualizácii, ak sme Vám zabezpečili dodanie takýchto aktualizácií, informovali Vás o ich dostupnosti a dôsledkoch pre prípad, ak si ich nenainštalujete;

7.1.5.4. a nenainštalovanie alebo nesprávna inštalácia potrebných aktualizácii v dôsledku, ktorej vznikli vady na Tovare, nebola spôsobená nedostatkami v Nami poskytnutom návode na ich inštaláciu;

7.1.6. Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov. Záručná doba začína plynúť od momentu prevzatia Tovaru z Vašej strany.

7.1.7. Ak dôjde k výmene Tovaru, začne plynúť záručná doba znova od prevzatia nového Tovaru z Vašej strany.

7.1.8. Vaše práva zo zodpovednosti za vady Tovaru, pre ktoré platí záručná doba, zaniknú, ak ich neuplatníte v záručnej dobe. Avšak práva zo zodpovednosti za vady pri Tovare, ktorý sa rýchlo kazí, musíte uplatniť najneskôr v deň nasledujúci po kúpe, inak Vaše práva zaniknú.

7.2. Predaný Tovar má vady, ak nie je v súlade s dohodnutými požiadavkami a všeobecnými požiadavkami podľa bodov vyššie alebo ak jeho používanie znemožňujú alebo obmedzujú práva tretej osoby vrátane práv duševného vlastníctva. Zaručujeme, že v dobe prechodu nebezpečenstva náhodnej skazy a náhodného zhoršenia a straty Tovaru podľa bodu 6.8 Podmienok je Tovar bez vád, najmä, že:

2.a) zodpovedá opisu, druhu, množstvu a kvalite a má vlastnosti, ktoré sme si s Vami dohodli, a pokiaľ neboli výslovne dohodnuté, potom také, ktoré sme pri popise Tovaru uviedli, prípadne také, ktoré možno vzhľadom na povahu Tovaru rozumne očakávať;

2.b) je vhodný na účely, ktoré sme uviedli alebo na účely, ktoré sú pre Tovar tohto typu obvyklé a je funkčný;

2.c) vyznačuje sa vymedzenou schopnosťou fungovať s hardvérom alebo softvérom, s ktorým sa Tovar rovnakého druhu bežne používa, bez potreby zmeny predaného Tovaru, hardvéru alebo softvéru (kompatibilita) a vymedzenou schopnosťou fungovať s hardvérom alebo softvérom odlišnými od tých, s ktorými sa Tovar rovnakého druhu bežne používa (interoperabilita);

2.d) je dodaný so všetkým príslušenstvom a návodmi, ak je tak dohodnuté s Vami v Zmluve;

2.e) sú dodané aktualizácie vymedzené v Zmluve, ak ide o Tovar s digitálnymi prvkami.

7.3. Podmienky uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie) osobitne pre Podnikateľov

7.3.1. Je Vašou povinnosťou oznámiť a vytknúť vadu bez zbytočného odkladu po tom, čo ste ju mohli zistiť, najneskôr však do 3 dní od prevzatia Tovaru.

7.3.2. Právo zo zodpovednosti za iné vady (skryté), ste povinný uplatniť spôsobom podľa bodu 7.5.1. nižšie bez zbytočného odkladu po tom, čo ste vadu na Tovare zistili, najneskôr však do uplynutia záručnej doby.

7.3.3. Ak je Vám Tovar doručený v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, žiadame Vás, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +420 731 664 681 alebo e-mailom na info@gario.sk. V prípade zistenia zjavných vád (napr. mechanického poškodenia) ste povinný bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu 7.5.1. nižšie. Na neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, nebudeme prihliadať.

7.3.4. Záruka sa vzťahuje na všetky vady Tovaru opísané v bode 7.2.. a/alebo v rozpore s naším záväzkom v bode 7.1.1a. týchto Podmienok.

7.3.5. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vadu v prípade, ak za vady nezodpovedáme v zmysle bodu 7.1.5. týchto Podmienok alebo podľa právnej úpravy platnej a účinnej v čase uzatvorenia Zmluvy alebo ak ste o vade vedeli pred prevzatím Tovaru, resp. sme Vás na ňu upozornili alebo Vám z toho dôvodu bola poskytnutá primeraná zľava z Ceny Tovaru.

7.4. Podmienky uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie) osobitne pre Spotrebiteľov

7.4.1. Máte nárok uplatniť Vaše práva zo zodpovednosti za vady, ktoré sa vyskytnú pri prevzatom Tovare v lehote 2 mesiacov od zistenia vady, najneskôr však do 24 mesiacov od dodania Tovaru. Ak je predmetom kúpy Tovar s digitálnymi prvkami, pri ktorom sa má digitálny obsah dodávať alebo digitálna služba poskytovať nepretržite počas dohodnutej doby, zodpovedáme za každú vadu digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktorá sa vyskytne alebo prejaví počas celej dohodnutej doby, najmenej však počas 2 rokov od dodania Tovaru s digitálnymi prvkami.

7.4.2. Ak je Vám Tovar dodaný v porušenom alebo poškodenom obale alebo je zásielka zjavne príliš ľahká, odporúčame Vám, aby ste takýto Tovar od dopravnej spoločnosti nepreberali a aby ste nám túto skutočnosť bezodkladne oznámili na telefónnom čísle +420 731 664 681 alebo e-mailom na info@gario.sk. Ak sa rozhodnete takúto zásielku prebrať, je nutné v prítomnosti dopravcu zásielku skontrolovať a uistiť sa, že nechýbajú žiadne položky Tovaru a že sú všetky položky Tovaru v poriadku. Ak zistíte, pri kontrole zásielky podľa predchádzajúcej vety, že stav alebo počet položiek objednaného Tovaru nie je v súlade s tým, čo ste si objednali, odporúčame Vám spísať s dopravcom Zápis o poškodení zásielky alebo vytknúť takýto nedostatok v preberacom protokole dopravcu.

7.4.3. V prípade dodatočného zistenia zjavných vád po prebratí Tovaru (napr. mechanického poškodenia, chýbajúci Tovar alebo jeho položky, nesprávny Tovar alebo jeho položky) Vás žiadame bez zbytočného odkladu uplatniť reklamáciu spôsobom podľa bodu 7.5.1. nižšie. Neskoršie uplatnenú reklamáciu z dôvodu zjavných vád na Tovare, vrátane vady spočívajúcej v neúplnosti Tovaru, sme oprávnení odmietnuť.

7.4.4. Nie ste oprávnený uplatniť si právo zo zodpovednosti za vady v prípade, ak za vady nezodpovedáme v zmysle bodu 7.1.6. týchto Podmienok alebo podľa právnej úpravy platnej a účinnej v čase uzatvorenia Zmluvy.

7.4.5. Právo zo zodpovednosti za vady, ste oprávnený uplatniť spôsobom podľa bodu 7.5.1. a v lehote uvedenej v bode 7.4.1 týchto Podmienok.

7.5. Uplatnenie práva zo zodpovednosti za vady (reklamácie)

7.5.1. V prípade, že bude mať Tovar vadu, teda najmä ak nebude splnená niektorá z podmienok podľa bodu 7.1. Úvodné ustanovenie k zodpovednosti za vady., môžete Nám takú vadu oznámiť a uplatniť práva zo zodpovednosti za vady (teda Tovar reklamovať) zaslaním e-mailu, či listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch. Pre reklamáciu môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý nájdete >>> TU a zároveň tvorí prílohu č. 1 týchto Podmienok.

7.5.2. Vo Vašom oznámení, ktorým si uplatňujete reklamáciu uveďte predovšetkým popis vady Tovaru a Vaše identifikačné údaje, vrátane e-mailu, na ktorý mate záujem dostať vyrozumenie o spôsobe vybavenia reklamácie, a tiež uveďte, ktorý z nárokov zo zodpovednosti za vady, špecifikovaných v bode 7.6.3. až 7.6.8., si uplatňujete.

7.5.3. Pri uplatnení reklamácie nám predložte aj doklad o kúpe Tovaru (faktúru), a to za účelom preukázania jeho kúpy u Nás, inak nie sme povinní Vašu reklamáciu uznať.

7.5.4. Za deň uplatnenia reklamácie považujeme deň doručenia vadného Tovaru spolu s príslušnými dokladmi (podľa bodu 7.5.3). V prípade, ak je Vaše podanie, ktorým si uplatňujete reklamáciu, neúplné (najmä nečitateľné, nejasné, nezrozumiteľné, neobsahuje požadované dokumenty a pod.), písomne, najmä e-mailom si od Vás vyžiadame doplnenie podanej reklamácie. V tomto prípade reklamačné konanie začína v deň doručenia Vášho doplneného podania.

7.5.5. Keď nám bude doručená Vaša reklamácia alebo Vaše doplnenie podanej reklamácie, tak Vám bezodkladne vystavíme písomné potvrdenie o prijatí reklamácie, resp. potvrdenie o vytknutí vady. V potvrdení uvedieme najkratšiu možnú lehotu určenú podľa bodu 7.6.1., v ktorej odstránime vytknutú vadu Tovaru.

7.5.6. Ak nedoplníte podanú reklamáciu v zmysle bodu 7.5.4. tohto článku bez zbytočného odkladu, najneskôr do 10 dní odo dňa doručenia Našej výzvy podľa bodu 7.5.4. tohto článku, budeme považovať Vaše podanie za neopodstatnené a pokiaľ sú požadované chýbajúce informácie, na ktorých doplnenie ste boli vyzvaní, nevyhnutné pre vybavenie reklamácie, môžeme rozhodnúť, že sa takouto neúplnou reklamáciou nebudeme zaoberať.

7.6. Vybavenie reklamácie

7.6.1. Na základe Vášho rozhodnutia, ktorý zo spôsobov odstránenia vady špecifikovaných v bode 7.6.3. a 7.6.4. až 7.6.8 uplatňujete, vadu odstránime v primeranej lehote, ktorú potrebujeme na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť vady, a ktorá nepresiahne viac ako 30 dní odo dňa uplatnenia Vašej reklamácie, resp. odo dňa vytknutia vady. Spotrebiteľskú záruku podľa § 626 Občianskeho zákonníka neposkytujeme. . Vami zvolený spôsob odstránenia vady nie sme povinní akceptovať, ak Vami zvolený spôsob nie je možný alebo by nám spôsobil neprimerané náklady s prihliadnutím na Cenu Tovaru a závažnosť vady.

7.6.2. Iba vo výnimočných prípadoch a z objektívnych dôvodov môžeme lehotu na odstránenie vady uvedenú v potvrdení o prijatí vytknutia vady predĺžiť o najkrajší čas potrebný na odstránenie vady. O takomto predĺžení lehoty na odstránenie vady Vás písomne informujeme.

7.6.3. Ak ide o vadu, ktorú môžeme odstrániť jej opravou, máte právo, aby bola vada bezplatne, včas a riadne opravená na Naše náklady.

7.6.4. Namiesto odstránenia vady jej opravou môžete požadovať výmenu Tovaru.

7.6.5. Namiesto odstránenia vady Tovaru jej opravou môžeme vždy vymeniť vadný Tovar za bezvadný, ak Vám to nespôsobí závažné ťažkosti.

7.6.6. Po uplynutí lehoty na odstránenie vady máte právo na primeranú zľavu z Ceny Tovaru alebo môžete odstúpiť od Zmluvy. Rovnaké práva máte tiež aj v prípadoch, ak vadu neopravíme alebo Tovar nevymeníme, odmietneme opraviť alebo vymeniť Tovar z dôvodu, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady, Tovar má naďalej rovnaké vady napriek jeho oprave alebo výmene alebo Vás informujeme o tom, že vadu nie je možné opraviť alebo Tovar vymeniť v primeranej lehote alebo bez toho aby sme Vám spôsobili závažné ťažkosti. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predaného Tovaru a hodnoty, ktorú by Tovar mal, ak by bol bez vád. Kúpnu cenu alebo vyplatenie zľavy z kúpnej ceny Vám vyplatíme rovnakým spôsobom, aký ste použili pri úhrade kúpnej ceny, pokiaľ sa výslovne nedohodneme na inom spôsobe úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znášame My.

Od Zmluvy podľa bodu 7.6.6 nemôžete odstúpiť, ak ste sa spolupodieľali na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Ak sa Zmluva týka viacerých Tovarov, môžete odstúpiť o Zmluvy len vo vzťahu k vadnému Tovaru. Vo vzťahu k ostatným Tovarom môžete odstúpiť od Zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že budete mať záujem ponechať si ostatné Tovary bez vadného Tovaru.

7.6.7. Ak ide o vadu Tovaru, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby ste Tovar mohli riadne užívať ako Tovar bez vady, máte právo na výmenu Tovaru alebo máte právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva Vám prislúchajú, ak ide síce o odstrániteľné vady, ale nemôžete pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Tovar riadne užívať.

7.6.8. Vašu reklamáciu, resp. vytknutie vady vybavíme odovzdaním opraveného Tovaru, výmenou Tovaru, vyplatením primeranej zľavy z Ceny Tovaru alebo písomným odôvodneným odmietnutím zodpovednosti za vady, teda odmietnutím Vašej reklamácie.

7.7. Ak ste Spotrebiteľom, Uplatnenie práv zo zodpovednosti za vady Tovaru sa riadi ustanovením § 619 a nasl. Občianskeho zákonníka a Zákonom na ochranu spotrebiteľa. č. “).

7.8. Ak odmietneme zodpovednosť za vady, respektíve odmietneme Vašu reklamáciu, máte právo obrátiť sa na akreditovanú osobu, autorizovanú osobu alebo notifikovanú osobu (napr. znalec, autorizovaná, akreditovaná alebo notifikovaná osoba, autorizovaný servis, vedecká inštitúcia a pod.), aby Vám poskytla znalecký posudok alebo odborné stanovisko, ktorým preukážete Našu zodpovednosť za vady Tovaru.

7.9. V prípade, že preukážete našu zodpovednosť za vady Tovaru podľa bodu 7.8. máte možnosť nám vady Tovaru opakovane vytknúť, pričom platí, že túto zodpovednosť nemôžeme odmietnuť a teda budeme povinní za opätovne zaoberať Vašou reklamáciou.

7.10. Náklady súvisiace so získaním znaleckého posudku alebo odborného stanoviska podľa bodu 7.8. týchto Podmienok znášame My, avšak musíte si ich u Nás uplatniť najneskôr do 2 mesiacov od vybavenia opätovnej reklamácie. 

7.11.     Týmto sme Vás riadne poučili o Vašich  právach, súvisiacich s uplatnením zodpovednosti za prípadné vady Tovaru.  Uzatvorením Zmluvy potvrdzujete, že ste mali možnosť v predstihu a riadne si prečítať podmienky reklamácie Tovaru a rozumiete im.

 

8. Odstúpenie od zmluvy

8.1. K odstúpeniu od Zmluvy, teda k ukončeniu zmluvného vzťahu medzi Nami a Vami od jeho začiatku, môže dôjsť z dôvodov a spôsobmi uvedenými v tomto článku, prípadne v ďalších ustanoveniach Podmienok, v ktorých je možnosť odstúpenia výslovne uvedená.

8.2. V prípade, že ste Spotrebiteľ, máte v súlade s ustanovením § 20 Zákona o ochrane spotrebiteľa právo odstúpiť od Zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia Tovaru, resp. uzavretia Zmluvy, ktorej predmetom je poskytnutie služby, resp. uzavretia Zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý dodávame inak ako na hmotnom nosiči . V prípade, že sme uzavreli Zmluvu, ktorej predmetom je niekoľko druhov Tovaru alebo dodanie niekoľkých častí Tovaru, začína táto lehota plynúť až dňom prevzatia poslednej časti Tovaru, a v prípade, že sme uzavreli Zmluvu, na základe ktorej Vám budeme Tovar dodávať pravidelne a opakovane, začína plynúť dňom prevzatia prvej dodávky. Od Zmluvy môžete odstúpiť akýmkoľvek preukázateľným spôsobom (najmä zaslaním e-mailu alebo listu na Naše adresy uvedené pri Našich identifikačných údajoch v Podmienkach). Pre odstúpenie môžete využiť aj vzorový formulár poskytovaný z Našej strany, ktorý nájdete >>> TU a zároveň tvorí prílohu č. 2 Podmienok. Ste oprávnený odstúpiť od Zmluvy aj len vo vzťahu ku konkrétnemu Tovaru alebo Tovarom, ak sme na základe Zmluvy dodali alebo poskytli viacero Tovarov. Účinky odstúpenia od Zmluvy sa vzťahujú aj na prípadnú každú doplnkovú zmluvu k Zmluve, to neplatí ak sa výslovne dohodneme inak. Po obdržaní oznámenia o odstúpení od Zmluvy Vám e-mailom alebo na trvanlivom médiu bezodkladne poskytneme Naše potvrdenie o jeho doručení.

8.3. V prípade, že ste Spotrebiteľ a nedodáme Vám Tovar včas, ste oprávnený od Zmluvy odstúpiť aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty podľa § 517 ods. 1 Občianskeho zákonníka, ak (I) Vám odmietneme Tovar dodať, (II) včasné dodanie bolo mimoriadne dôležité vzhľadom na všetky okolnosti uzavretia Zmluvy, (III) ste Nám pred uzavretím Zmluvy oznámili, že včasné dodanie je mimoriadne dôležité.

8.4. Ani ako Spotrebiteľ však nemôžete od Zmluvy odstúpiť v prípadoch, keď je predmetom Zmluvy:

4. a) poskytnutie služby, ak došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy s Vaším výslovným súhlasom a zároveň ste vyhlásili, že ste bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu strácate právo na odstúpenie od Zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak ste podľa Zmluvy povinný zaplatiť Cenu;

4. b) predaj Tovaru, ktorého Cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý nemôžeme ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od Zmluvy;

4. c) predaj alkoholických nápojov, ktorých Cena bola dohodnutá v čase uzatvorenia Zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich Cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré nemôžeme ovplyvniť;

4. d) predaj Tovaru, ktorý bol zhotovený podľa vašich špecifikácií alebo ktorý bol vyrobený pre Vás na mieru;

4. e) predaj Tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu kvality alebo skaze a Tovar, ktorý bol po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným;

4. f) predaj Tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený;

4. g) predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, audiovizuálnych záznamov alebo softvéru predávaných v ochrannom obale, ak došlo po dodaní Tovaru k porušeniu pôvodného obalu;

4. h) predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe zmluvy o predplatnom;

4. i) dodanie digitálneho obsahu, ak nebol dodaný na hmotnom nosiči a bol dodaný s Vašim predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a My sme Vám oznámili, že nemáte právo na odstúpenie od Zmluvy.

8.5. Lehota na odstúpenie podľa čl. 2 Podmienok sa považuje za zachovanú, ak Nám v jej priebehu (najneskôr však v jej posledný deň) odošlete oznámenie, že od Zmluvy odstupujete.

8.6. V prípade odstúpenia od Zmluvy Vám bude Cena vrátená do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení na Váš bankový účet, z ktorého bola pripísaná, prípadne na Váš bankový účet zvolený v odstúpení od Zmluvy. Suma však nebude vrátená skôr, než Nám Tovar vrátite či preukážete, že došlo k jeho zaslaniu späť Nám. Tovar Nám prosím vracajte čistý, pokiaľ možno vrátane originálneho obalu.

8.7. V prípade odstúpenia od Zmluvy podľa čl. 2 Podmienok ste povinný v lehote do 14 dní od odstúpenia Nám Tovar zaslať, odovzdať Tovar Nám alebo Nami poverenej osobe na prevzatie Tovaru, pričom nesiete náklady na vrátenie Tovaru k Nám. To neplatí ak sa dohodneme, že si Tovar vyzdvihneme osobne alebo prostredníctvom Nami poverenej osoby. Lehota je zachovaná, ak bol Tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Vy máte naopak nárok na to, aby sme Vám vrátili Cenu za dopravu, ale len vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu spôsobu dodania Tovaru, ktorý sme pre dodanie Tovaru ponúkali. Uvedené v prvej vete tohto bodu platí aj pre vrátenie hmotného nosiča, na ktorom Vám bolo dodané Digitálne plnenie v rámci Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia. Po Vašom odstúpení od Zmluvy na poskytnutie digitálneho plnenia sme tiež oprávnení zamedziť Vám v ďalšom používaní Digitálneho plnenia, najmä, obmedzením prístupu k Digitálnemu plneniu alebo zrušením Vášho užívateľského účtu. Ak je predmetom Zmluvy, od ktorej odstupujete poskytovanie služby, ste povinný Nám uhradiť Cenu za skutočne poskytnuté plnenie do dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy, ak ste pred poskytnutím plnenia udelili výslovný súhlas so začatím poskytovania služby.

8.8. Za škodu zodpovedáte v prípadoch, kedy bude Tovar poškodený v dôsledku Vášho nakladania s ním inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti. Spôsobenú škodu Vám v takom prípade vyúčtujeme potom, čo Nám Tovar bude vrátený a splatnosť vyúčtovanej čiastky je 14 dní.

8.9. My sme oprávnení odstúpiť od Zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti Tovaru, alebo ak výrobca, dovozca alebo dodávateľ Tovaru dohodnutého v Zmluve prerušil výrobu alebo vykonal závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia Našich povinností zo Zmluvy alebo z dôvodov vyššej moci, alebo ak ani pri vynaložení všetkého Nášho úsilia, ktoré možno od Nás spravodlivo požadovať, nie sme schopní Vám Tovar dodať v lehote určenej týmito Podmienkami. V týchto prípadoch sme povinní Vás o tejto skutočnosti bez zbytočného odkladu informovať a vrátiť Vám už uhradenú Celkovú cenu za Tovar, a to v lehote 14 dní od dňa oznámenia o odstúpení od Zmluvy. Uhradenú Celkovú cenu za Tovar Vám vrátime rovnakým spôsobom akým ste Celkovú cenu uhradil Vy, pričom tým nie je dotknuté právo sa s Vami dohodnúť na inom spôsobe vrátenia platby, ak v súvislosti s tým Vám nebudú účtované žiadne ďalšie poplatky.

8.10. Od Zmluvy sme oprávnení odstúpiť aj v prípade, ak ste Tovar neprevzali do 5 pracovných dní odo dňa, keď Vám vznikla povinnosť Tovar prevziať.

 

9. Podávanie podnetov a sťažností

9.1. Ako Spotrebiteľ ste oprávnený podávať podnety a sťažnosti písomne, a to prostredníctvom e-mailu na: info@gario.sk.

9.2. O posúdení podnetu alebo sťažnosti Vás budeme informovať e-mailom zaslaným na Váš e-mail.

9.3. Orgánom dozoru je najmä Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Žilinský kraj, so sídlom: Predmestská 71, P. O. BOX B-89, 011 79 Žilina 1, tel. č. 041/763 21 30, 041/724 58 68.

9.4. Podnet na vykonanie kontroly, ak nie ste spokojný s vybavením Vášho podnetu alebo sťažnosti môžete podať aj elektronicky prostredníctvom platformy dostupnej na webovej stránke https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi.

 

10. Alternatívne riešenie sporu so spotrebiteľmi

10.1. Máte právo obrátiť sa na Nás so žiadosťou o nápravu, a to prostredníctvom e-mailu zaslaného na: info@gario.sk, ak nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva. Ak odpovieme na Vašu žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania, máte právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov („Subjekt“) podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení neskorších predpisov („Zákon o alternatívnom riešení sporov“).

10.2. Subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona o alternatívnom riešení sporov a ich zoznam je zverejnený na stránke Ministerstva hospodárstva SR. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1.

10.3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona o alternatívnom riešení sporov.

10.4. Ďalej máte právo začať mimosúdne riešenie sporov online prostredníctvom platformy OSR dostupnej na webovej stránke https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297, resp. https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK.

 

11. Záverečné ustanovenia

11.1. Všetku písomnú korešpondenciu si s Vami budeme doručovať elektronickou poštou. Naša e-mailová adresa je uvedená pri Našich identifikačných údajoch. My budeme doručovať korešpondenciu na Vašu e-mailovú adresu uvedenú v Zmluve, v Užívateľskom účte alebo cez ktorú ste nás kontaktovali.

11.2. Zmluvu je možné meniť len na základe našej písomnej dohody. My sme však oprávnení zmeniť a doplniť tieto Podmienky, táto zmena sa však nedotkne už uzatvorených Zmlúv, ale len Zmlúv, ktoré budú uzavreté po účinnosti tejto zmeny. O zmene Vás však budeme informovať iba v prípade, že máte vytvorený Užívateľský účet (aby ste túto informáciu mali v prípade, že budete objednávať nový Tovar, zmena však nezakladá právo výpovede, keďže nemáme uzatvorenú Zmluvu, ktorú by bolo možné vypovedať), alebo Vám na základe Zmluvy máme dodávať Tovar pravidelne a opakovane. Informácie o zmene Vám zašleme na Vašu e-mailovú adresu najmenej 14 dní pred účinnosťou tejto zmeny. Pokiaľ od Vás do 14 dní od zaslanie informácie o zmene nedostaneme výpoveď uzatvorenej Zmluvy na pravidelné a opakované dodávky Tovaru, stávajú sa nové podmienky súčasťou našej Zmluvy a uplatnia sa na ďalšiu dodávku Tovaru nasledujúcu po účinnosti zmeny. Výpovedná doba v prípade, že výpoveď podáte, činí 2 mesiace.

11.3. V prípade vyššej moci alebo udalostí, ktoré nemožno predvídať (prírodná katastrofa, pandémia, prevádzkové poruchy, výpadky subdodávateľov a pod.), nenesieme zodpovednosť za škodu spôsobenú v dôsledku alebo súvislosti s prípadmi vyššej moci alebo nepredvídateľnými udalosťami, a ak tento stav trvá po dobu dlhšiu ako 10 dní, máme My aj Vy právo od Zmluvy písomne odstúpiť.

11.4. Neoddeliteľnou prílohou Podmienok je vzorový formulár pre reklamáciu (Príloha č. 1) a vzorový formulár na odstúpenie od Zmluvy spolu s poučením (Príloha č. 2).

11.5. Zmluva vrátane Podmienok je archivovaná v elektronickej podobe u Nás, ale nie je Vám prístupná. Vždy však tieto Podmienky a potvrdenia Objednávky so zhrnutím Objednávky dostanete e-mailom a budete teda mať vždy prístup k Zmluve aj bez Našej súčinnosti. Odporúčame vždy potvrdenie Objednávky a Podmienky uložiť.

11.6. Na Našu činnosť sa nevzťahujú žiadne kódexy správania podľa § 2 písm. I) Zákona o ochrane spotrebiteľa.

11.7. Tieto Podmienky nadobúdajú účinnosť 25.07.2016.

 


Príloha č. 1 - Formulár pre reklamáciu

 

Adresát:

Gario Art, s.r.o.

9. května 152

289 06 Sány

Česká republika

+420 731 664 681

info@gario.sk

 

Uplatnenie reklamácie:

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa bydliska:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý je reklamovaný (názov a kód):

 

Popis a rozsah vád tovaru:

 

Ako zákazník predávajúceho požadujem, aby moja reklamácia bola vybavená nasledovným spôsobom:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom:

 

 

Prílohy:

 

Dátum:

 

Podpis:

 


Príloha č. 2 - Formulár na odstúpenie od zmluvy

 

Adresát:

Gario Art, s.r.o.

9. května 152

289 06 Sány

Česká republika

+420 731 664 681

info@gario.sk

 

Týmto vyhlasujem, že v súlade so zákonom č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku“) odstupujem od zmluvy:

Titul, meno a priezvisko:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Číslo objednávky a faktúry:

 

Dátum objednania:

 

Dátum prevzatia tovaru:

 

Tovar, ktorý vraciam (názov a kód):

 

Dôvod vrátenia tovaru:

 

Spôsob pre vrátenie prijatých finančných prostriedkov:

 

Prajem si vrátiť peniaze na bankový účet (IBAN)/iným spôsobom:

 

 

Dátum:

 

Podpis:

 

Poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov obchodníka

 

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

- Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní.

- Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.

- Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením (napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: Gario Art, s.r.o., 9. května 152, 289 06 Sány, Česká republika, tel.: +420 731 664 681, e-mail: info@gario.sk.

- Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.

- Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

- Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.

- Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

- S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr.

- Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu Gario Art, s.r.o., 9. května 152, 289 06 Sány, Česká republika, najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty.

- Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy.

- Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Ochrana osobných údajov

Každý užívateľ má právo, byť informovaný aké údaje o ňom spoločnosť Gario Art, s.r.o., so sídlom: Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, Česká republika, IČO: 21908842, IČ DPH: CZ21908842 eviduje a je oprávnený tieto údaje meniť, prípadne písomne vysloviť nesúhlas s jej spracovaním. Každý užívateľ môže tiež požiadať o okamžité vymazanie všetkých svojich osobných údajov, ale stráca tým možnosť získavať informácie o novinkách, špeciálnych ponukách, súťažiach a aktuálnych témach súvisiacich s e-shopom www.gario.sk, prevádzkovaným spoločnosťou Gario Art, s.r.o..

Aby sme vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z.z., o ochrane osobných údajov (ďalej len ZnOOÚ). My sa týmto zákonom pri používaní vašich údajov riadime. Zaväzujeme sa, že budeme s vašimi osobnými údajmi zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

Vyhlasujeme, že budeme spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a budeme konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebudeme obchádzať. Vyhlasujeme, že váš súhlas si nebudeme vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti nami ustanovenej.

 

Upozorňujeme, že zákonom požadované informácie o prevedených nákupoch uchovávať musíme podľa platnej a aktuálnej legislatívy.

 

1. Aké osobné údaje spracúvame

Spracúvame nasledujúce osobné údaje:

a) identifikačné údaje, ktorými sa rozumie hlavne meno a priezvisko, titul, fakturačná adresa a dodacia adresa,

b) ak nakupujete ako firma / živnostník, obchodný názov spoločnosti, fakturačná adresa a dodacia adresa ak je iná, IČO, DIČ, IČ DPH,

c) kontaktné údaje, pod ktorými sa rozumejú osobné údaje, ktoré nám umožňujú kontakt s vami, predovšetkým e-mailová adresa, telefónne číslo a váš kontakt na sociálnych sieťach,

d) vaše nastavenia, ktorými sa rozumejú údaje na vašom účte, predovšetkým uložená adresa a nastavenie newsletterov,

e) údaje o vašich objednávkach, ktorými sú predovšetkým údaje o tovaroch a službách, ktoré si u nás objednávate, platby vrátane čísla bankového účtu a údaje o reklamáciách,

f) údaje z vášho hodnotenia a referenciách, ktoré o našich tovaroch a službách uverejňujete,

g) vernostní program, kde cieľom programu je poskytnúť jeho členom čo najviac zliav, benefitov a služieb ktoré by inak nevyužili.

 

2. Prečo osobné údaje spracúvame a čo nás k tomu oprávňuje

V rámci našej činnosti spracúvame osobné údaje pre rôzne účely v rôznom rozsahu. Buď:

1. bez vášho súhlasu na základe plnenia zmluvy nášho oprávneného záujmu z dôvodu plnenia právnych povinností, alebo

2. na základe vášho súhlasu.

Aké spracovania môžeme uskutočňovať bez vášho súhlasu, závisí na tom, akému účelu príslušné spracovanie smeruje a v akej pozícii voči nám vystupujete - ak ste len účastníkom nášho webu, alebo sa u nás zaregistrujete či vytvoríte objednávku.

 

3. Ako uchovávame vaše osobné údaje

Tieto údaje sú uchované v chránenej databáze na našom serveri, aby ste ich nemuseli nanovo zapisovať pri každej návšteve. Vaše osobné údaje spracúvame pre účely vybavenia a doručenia vašej objednávky a vzájomného plnenia našich zmluvných práv a povinností.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na vašich účtoch. Všetky v súvislosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako sú vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na vašom účte.

 

4. Spracovanie na základe objednávky

Pokiaľ si vytvoríte účet na stránke www.gario.sk/registracia/ spracúvame vaše identifikačné a kontaktné údaje, vaše nastavenia a údaje o vašich objednávkach (pokiaľ u nás objednáte nejaký tovar alebo služby), na základe plnenia zmluvy s vami (bez vášho súhlasu), aby sme mohli viesť váš užívateľský účet.

Počas vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli).

 

5. Prevádzkovateľ osobných údajov

Naša spoločnosť

Názov: Gario Art, s.r.o.

Sídlo: Nové sady 988/2, Staré Brno, 602 00 Brno, Česká republika

IČO: 21908842

IČ DPH: CZ21908842

je prevádzkovateľom vašich osobných údajov poskytnutých či zhromaždených prostredníctvom našej webovej stránky.

Kontaktovať  "prevádzkovateľa" osobných údajov môžete:

a) telefonicky na čísle: +420 731 664 681

b) e-mailom: info@gario.sk

c) Poštou na adrese: Gario Art, s.r.o.

Ochrana osobných údajov

9. května 152

289 06 Sány

Česká republika

Dozorný orgán:

Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27

Tel: 02/ 32 31 3214

E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk

(ďalej len "dozorný orgán")

 

6. Príjemca osobných údajov

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie vašej objednávky.

Ak nie je uvedené inak, tak vaše osobné údaje spracuje len "prevádzkovateľ" osobných údajov spoločnosť Gario Art, s.r.o.. Údaje, ktoré sa spracúvajú sú výlučne určené na spracovanie vašich požiadaviek, ako sú objednávky, reklamácie a marketingové aktivity (ponuky, oznamy, newslettere).

V súvislosti so spracovávaním vašich osobných údajov sa predpokladá podľa ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ, že údaje budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám sprostredkovateľom, resp. okruhu príjemcov:

  • prevádzkovateľ e-shopovej platformy Shoptet (Shoptet a.s., so sídlom Dvořeckého 628/8, Břevnov, 169 00, Praha 6, Česká republika, IČO: 289 35 675, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel B vložka 25 395),
  • spoločnosť podieľajúca sa na expedícii tovaru (Chameleoon, s.r.o. so sídlom Bytčická 9009/14, 010 01 Žilina, IČO: 55782884, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, oddiel Sro, vložka 83414/L),
  • spoločnosť podieľajúca sa na expedícii tovaru (General Logistics Systems Czech Republic s.r.o., so sídlom Průmyslová 5619/1, 586 01 Jihlava, Česká republika, IČO: 260 87 961, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Krajského súdu v Brne, oddiel C, vložka 66184),
  • spoločnosť podieľajúca sa na expedícii tovaru (Zásilkovna s.r.o. so sídlom Českomoravská 2408/1a, 190 00 Praha 9, IČO: 28408306, Česká republika, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 139387),
  • spoločnosť podieľajúca sa na expedícii platieb (GoPay, s.r.o. so sídlom Planá 67, 370 01 Planá, Česká republika, IČO: 26046768, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Krajského súdu v Českých Budejoviciach, oddiel C, vložka 11030),
  • spoločnosť podieľajúca sa na marketingu (Biano, s.r.o. so sídlom Křižíkova 148/34, Karlín, 186 00 Praha, Česká republika, IČO: 04146905, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 243209),
  • spoločnosť podieľajúca sa na marketingu (Favi, a.s. so sídlom Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika, IČO: 04857402, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel B, vložka 28244),
  • spoločnosť podieľajúca sa na marketingu (Heureka Group a.s. so sídlom Karolinská 706/3, 186 00 Praha 8 - Karlín, Česká republika, IČO: 07822774, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel B, vložka 24131),
  • spoločnosť podieľajúca sa na e-mail marketingu (Ecomail.cz, s.r.o. so sídlom Na Zderaze 1275/15, 120 00 Praha 2, Česká republika, IČO: 02762943, spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 223183),

Všetky osobné údaje, s ktorými prichádzajú do kontaktu externý zmluvný partneri teda sprostredkovatelia sú len v nevyhnutnom rozsahu na spracovanie ich poskytovaných služieb a za účelom uspokojenia potrieb objednávateľa Gario Art, s.r.o. v rozsahu zmluvných podmienok.

Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.

 

7. Webový portál "môj účet" (vrátane služby Hodnotenia a recenzie)

Aby sme mohli uložiť vaše hodnotenia našich predávaných produktov a služieb, potrebujete mať vytvorený osobný účet na našej stránke spolu s vašou registráciou na www.gario.sk/registracia/ na základe vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov v registračnom formulári. Ak nám v súvislosti s vašim hodnotením poskytnete svoju e-mailovú adresu, tak nám dávate súhlas s udeleným hodnotením a inými administratívnymi záležitosťami týkajúcimi sa tejto služby. Vaše osobné údaje následne budú spracúvané až do odvolania, teda do zrušenia účtu alebo 36 mesiacov od posledného použitia.

 

8. Proces on-line objednávky

Nákupom on-line si od vás vyžiadame nevyhnutne potrebné osobné údaje, bez ktorých nebude možné uzavrieť zmluvný vzťah, a teda tovar objednať. Vaše osobné údaje uvedené v objednávke budú spracované aj zmluvnými partnermi, ktorí zabezpečujú doručenie tovaru priamo k vám vami vybranou spoločnosťou pri objednávke. Spracovanie fakturačných údajov je zabezpečené zmluvným parterom. Vaša platba bude spracovaná zmluvným partnerom príslušnou bankou, Slovenskou poštou alebo inou treťou stranou vami vybranou pri platbe. Vaše osobné údaje budú spracúvané po dobu nevyhnutnú na vybavenie objednávky a ďalej na plnenie súvisiacich nárokov (napr. reklamácia).

Všetky údaje potrebné na vyhovenie vašej požiadavky budú ukladané na vlastných zabezpečených serveroch, bez možnosti prístupu externých subjektov alebo neoprávnených osôb.

Zmluvné strany zaobchádzajú so všetkými osobnými údajmi v súlade so zákonom Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.04.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovávaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES[ (ďalej ako "GDPR").

Registráciou zároveň potvrdzujete, že sme vás v zmysle platnej legislatívy informovali o tom, že ako predávajúci budeme v procese uzatvárania a plnenia kúpnej zmluvy spracúvať vaše osobné údaje bez vášho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie vašich osobných údajov bude vykonávané v predzmluvných vzťahoch a spracúvanie vašich osobných údajov je nevyhnutné na vybavenie objednávky, dodanie tovaru a plnenie kúpnej zmluvy, v ktorej vystupujete ako jedna zo zmluvných strán.

 

9. Reklamácie

Reklamáciu môžete podať priamo na web stránke prostredníctvom formulára. V prípade reklamácie si od vás vyžiadame osobné údaje potrebné na vybavenie reklamácie a na prípadné kontaktovanie vašej osoby v súvislosti s reklamáciou. K vašim osobným údajom môže mať prístup aj náš zmluvný partner (napr. doprava, účtovné spracovanie - dobropis) ak je potrebná ich súčinnosť. Doba spracovania osobných údajov bude maximálne 1 rok po uzatvorení reklamačného konania.

 

10. Otázky

Často sa chcete len opýtať na naše výrobky, čo môžete urobiť e-mailom, telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej stránke, v ktorom je potrebné uviesť aspoň kontakt, na ktorý vám môžeme poskytnúť odpoveď. Vaše osobné údaje budú spracované 1 mesiac od odoslania odpovede, aby sme si boli istí, že ste od nás dostali odpoveď a v prípade, ak sa vyskytnú technické či iné problémy, aby sme vám mohli danú informáciu opäť odoslať.

 

11. Prieskum spokojnosti

V prípade použitia našich služieb na e-shope sa vás môžeme pýtať, či vás môžeme kontaktovať na účely prieskumu spokojnosti s nákupom. V prípade udelenia súhlasu vám môžeme poslať dotazník alebo odkaz naň, prípadne vám zavoláme. Ak vyjadríte nespokojnosť s niečím týkajúcim sa nami dodávanej služby alebo tovaru, tak si vás dovolíme kontaktovať znova na získanie ďalších informácií, aby sme mohli túto skutočnosť riešiť so zmluvným partnerom poskytujúcim konkrétnu službu a takým spôsobom túto službu zlepšiť.

 

12. Marketingová komunikácia

Ak vás zaujímajú novinky o nami predávaných výrobkoch, službách a akciách, tak sa môžete prihlásiť na odber takýchto noviniek, čím nám udelíte súhlas vás informovať prostredníctvom e-mailu. Vaše osobné údaje budú spracované aj našimi zmluvnými partnermi, ktorí nám pomáhajú s prípravou a distribúciou takej komunikácie. To všetko až do odvolania vášho súhlasu, čo môžete kedykoľvek urobiť prostredníctvom kontaktných údajov hore uvedených spoločností pre spracovanie osobných údajov.

 

13. Vaše práva

- Máte právo na prístup, opravu či vymazanie vašich osobných údajov, prípadne na obmedzenie ich spracúvania, ak to nie je obmedzené inak špeciálnym predpisom.

- Máte právo na prenosnosť vašich údajov, ktoré ste poskytli na základe vášho súhlasu alebo na účely uzavretia zmluvného vzťahu s nami t.j. ich kópiu v strojovo čitateľnom a štandardne používanom formáte.

- Máte právo vzniesť námietku proti spracúvaniu vašich osobných údajov, ak sú spracovávané na základe nášho oprávneného záujmu, napr. na účely priameho marketingu.

- Máte právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas na jednotlivé činnosti spracovávania osobných údajov.

- V prípade odvolania, nie je dotknutá zákonnosť spracúvania vašich osobných údajov pred odvolaním súhlasu.

- Máte právo podať sťažnosť u dozorného orgánu na ochranu osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov.

Reklamácia a vrátenie tovaru

V prvom rade by sme chceli zdôrazniť, že sa snažíme všetky prípady riešiť promptne a v čo najkratšom čase. Pracujeme vždy naplno a ku spokojnosti našich zákazníkov.

 

Reklamácia

Aby sme celý proces reklamácie urýchlili, tak by sme vás poprosili o zaslanie detailných informácií + fotografií vady na e-mailovú adresu info@gario.sk a my sa v čo najkratšom čase ozveme ohľadom ďalšieho postupu.

Informácie o podmienkach reklamácie nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.

Reklamačný formulár nájdete >>> TU.


Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Spotrebiteľ má podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy na diaľku do 14 dní bez udania dôvodu (netýka sa to tovaru vyrobeného na mieru, napr. rolety alebo sieťky proti hmyzu).

Informácie o podmienkach vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete >>> TU.

 

Tovar je potrebné zaslať na adresu našej prevádzky:

Gario Art, s.r.o.

9. května 152

289 06 Sány

Česká republika

Tel.: +420 731 664 681

E-mail: info@gario.sk

 

POZOR! Náklady na prepravu znáša kupujúci!

Predávajúci podľa zákona č. 108/2024 Z. z. nie je povinný znášať náklady na prepravu vráteného tovaru.

Upozornenie: Prosíme o odoslanie celého obsahu objednávky, a teda aj darček, ďakovný list a originál, poprípade kópiu faktúry! Tovar musí byť dôkladne zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil!