Zákaznícky servis

Doprava a platba

DOPRAVA ZADARMO pri nákupe nad 99 €!


Doprava


123 Kuriér

123 kuriér

3,90 €

- Rýchle a spoľahlivé doručenie balíka priamo na vami zvolenú adresu domov, do práce alebo na inú adresu,
- e-mailové upozornenie deň pred doručením balíka,
- SMS upozornenie 3 hodiny pred doručením balíka,
- garantované 3 pokusy doručenia,
- možnosť presmerovania balíka,
- možnosť preobjednať doručenie,
- vysoká bezpečnosť zásielok.


Packeta Z point

Packeta (do 5kg)

2,90 €

- Spoľahlivé doručenie balíka na vami zvolené výdajné miesto Packeta kdekoľvek na území Slovenskej republiky, kde si ho môžete počas pracovných hodín osobne vyzdvihnúť,
- e-mailové upozornenie deň pred doručením balíka,
- SMS upozornenie v deň doručenia balíka na výdajné miesto,
- úložná doba balíka na výdajnom mieste je 7 dní,
- približne 1336 výdajných miest,
- vysoká bezpečnosť zásielok.


Platba


Platba kartou online

Platba kartou online

Zadarmo

-za tovar zaplatíte vopred vašou platobnou kartou.

Výhody: Rýchlejší a pohodlnejší spôsob.
Nevýhody: Neevidujeme žiadne nevýhody platby kartou.


Platba bankovým prevodom

Platba bankovým prevodom

Zadarmo

za tovar zaplatíte vopred bankovým prevodom alebo vkladom na účet.

Fio banka
IBAN: SK4383300000002800613680
BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

Variabilný symbol je číslo vašej objednávky.

*Pri zadávaní čísla účtu a ostatných údajov dbajte na ostražitosť, pretože v prípade nesprávneho vyplnenia vám tovar nebudeme môcť následne odoslať!

Výhody: Nemusíte mať pri sebe hotovosť.
Nevýhody: Objednávka vám bude odoslaná až po úspešnom prijatí platby na náš účet.


Platba dobierkou

Platba dobierkou

1,20 €

- za tovar zaplatíte pri jeho prevzatí v hotovosti.

Výhody: Objednávka vám bude odoslaná ihneď po výrobe.
Nevýhody: Je potrebné mať pri sebe hotovosť.

Ako nakupovať?

U nás jednoducho, pohodlne a rýchlo. 

1. Výber produktu

Prezrite si našu ponuku a následne si vyberte produkt, ktorý vás zaujal. Kliknutím na tlačidlo "PRIDAŤ DO KOŠÍKA" pridáte produkt priamo do košíka.

2. Košík

V košíku sa môžete rozhodnúť či budete pokračovať v nákupe alebo sa rozhodnete pokračovať v objednávke (v košíku môžete meniť počet kusov produktu, ale môžete ich aj odstrániť kliknutím na krížik).

V prípade, že ste sa rozhodli pre možnosť pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo "« Späť do obchodu", ktoré je v ľavom dolnom rohu v košíku. Presuniete sa na úvodnú stranu a ďalej môžete do košíka pridávať nové produkty, o ktoré máte záujem (naspäť do košíka sa dostanete po kliknutí na ikonu košíka v pravom hornom rohu e-shopu).

Ak ste si vybrali možnosť pokračovať v objednávke, vyberte si najskôr spôsob dopravy a platby.

3. Doprava a platba

Vyberte si spôsob dopravy 123 kuriér, alebo Packeta. Na výber máte tieto spôsoby platby: Prevodom / vkladom na účet (Fio banka, číslo účtu: 2800613680/8330, IBAN: SK4383300000002800613680, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX, variabilný symbol: číslo objednávky), Kartou a Dobierkou. Viac info o doprave a platbe nájdete >>> TU.

Po výbere dopravy a platby kliknite na tlačidlo "POKRAČOVAŤ" a presuniete sa do objednávkového formulára.

4. Objednávkový formulár

Vyplňte osobné údaje: Meno a priezvisko, Ulica a č. popisné, Mesto, PSČ, E-mail, Telefón. V prípade, že nakupujete na firmu, vyplňte aj políčka Firma, IČO, DIČ, IČ DPH. V prípade ak sú dodacie údaje iné ako fakturačné, zaškrtnite políčko "Doručiť na inú adresu" a vyplňte všetky potrebné údaje. Do políčka "Zadať poznámku pre predajcov" môžete napísať dodatočné informácie ohľadom vašej objednávky.

5. Odoslanie objednávky

Ak ste sa oboznámili s obchodnými podmienkami, odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo "ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY".

Po odoslaní objednávky vám prídu informácie o prijatej objednávke na vami zadaný e-mail. Do 24 hodín bude objednávka vybavená, o čom budete opäť informovaný na vami zadaný e-mail.

 

Registrácia

Upozornenie: Pre nákup v našom internetovom obchode nie je nutné sa registrovať a prihlasovať do zákazníckej sekcie. Chceme iba upozorniť, že pre zaregistrovaných a prihlásených zákazníkov platia nižšie uvedené výhody.

V prípade, že sa rozhodnete zaregistrovať, máte k dispozícii niekoľko výhod:

a) nemusíte pri objednávke zakaždým vypĺňať svoju adresu a osobné údaje, poprípade údaje firmy,

b) môžete sledovať svoju objednávku (stav objednávky, dátum objednávky, číslo objednávky, cenu a faktúru).

 

1. Ak ste sa rozhodli zaregistrovať, kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na "Prihlásenie" a potom "Nová registrácia". Vyplňte všetky potrebné údaje a kliknite na ikonu "REGISTROVAŤ". Po registrácii vám prídu na vami zadaný e-mail informácie s prihlasovacími údajmi.

2. Pre prihlásenie do zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu e-shopu na "Prihlásenie". Do políčka "Meno" zadajte svoju e-mailovú adresu a do políčka "Heslo" zadajte heslo, ktoré vám bolo po registrácii doručené na vašu e-mailovú adresu.

3. Po prihlásení sú zobrazené na ľavej strane e-shopu kategórie produktov, na ktoré stačí kliknúť a nakupovať.

4. V prípade, ak ste zabudli svoje heslo, poprípade ak ste zmazali e-mailovú správu s údajmi, ktorá vám po registrácii bola doručená na vašu e-mailovú adresu, kliknite na "Zabudnuté heslo". Do políčka e-mail zadajte svoju e-mailovú adresu a kliknite na ikonu "Odoslať". Na vami zadaný e-mail vám príde nové vygenerované heslo.

5. Pre odhlásenie zo zákazníckej sekcie kliknite v pravom hornom rohu na ikonu "odhlásiť".

Obchodné podmienky

e-shopu: https://www.gario.sk/

prevádzkovateľa: Balkys Trade, s.r.o., Suchá Hora 208, 027 13 Suchá Hora, SR, IČO: 47 803 649, IČ DPH: SK2024105061, DIČ: 2024105061. Spoločnosť zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, Oddiel: Sro, Vložka číslo: 62499/L. Štatutárny orgán: Mgr. Roman Baľák. (ďalej len "Všeobecné obchodné podmienky")

 

1. Všeobecné ustanovenia

2. Objednávka produktu -  uzatvorenie kúpnej zmluvy

3. Kúpna cena a platobné podmienky

4. Dodanie tovaru

5. Prevzatie tovaru

6. Dopravné

7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

8. Záruka, reklamačné podmienky a reklamačný poriadok

9. Informácia o alternatívnom riešení sporu online (RSO) pre e-shop

10. Ochrana súkromia a osobných údajov

11. Obrazy na želanie z fotografie / obrázku a darčekové poukazy

 

1. Všeobecné ustanovenia

1.  Tieto Všeobecné obchodné podmienky sa vzťahujú na zmluvné vzťahy, ktoré vzniknú medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorením kúpnej zmluvy a tvoria súčasť každej kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi zmluvnými stranami.

2.  Kupujúcim je každá fyzická alebo právnická osoba (fyzická alebo právnická), ktorá vyplnila a odoslala objednávku prostredníctvom webovej stránky predávajúceho, obdŕžala emailové oznámenie o prijatí objednávky a uhradila kúpnu cenu. Kupujúcim je taktiež každá osoba, ktorá zadala objednávku telefonicky, alebo zaslaním emailu a emailom potvrdila akceptovanie cenovej ponuky predávajúceho a oboznámenie sa s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami.

3.  Vyplnením objednávkového formulára a odoslaním objednávky s povinnosťou platby kupujúci zároveň potvrdzuje, že sa oboznámil s týmito Všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len "objednávka"), ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť každej kúpnej zmluvy a sú stále prístupné na webovej stránke predávajúceho.

4.  Predávajúci je zároveň aj:

a) prevádzkovateľom systému elektronického obchodu prevádzkovaného prostredníctvom internetovej stránky predávajúceho (ďalej len "obchod"),

b) prevádzkovateľom informačného systému v zmysle ustanovenia 136/2014 Z.z. Zákona o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

5.  Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s fyzickými osobami, ktoré pri uzatváraní kúpnej zmluvy podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok nekonajú v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sa vzťahujú okrem všeobecných ustanovení zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, aj osobitné predpisy, najmä zákon č. Zákon č. 102/2014 Z. z. zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov (v znení č. 151/2014 Z. z., 173/2015 Z. z., 391/2015 Z. z.). Na zmluvné vzťahy (ako aj ďalšie právne vzťahy, ktoré môžu zo zmluvného vzťahu vyplynúť) s právnickými osobami, resp. s fyzickými osobami – podnikateľmi, sa vzťahujú  ustanovenia zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v platnom znení.

6.  Objednávkou sa rozumie kupujúcim vyplnený a odoslaný objednávkový formulár "Objednávka" spracovaný systémom obchodu predávajúceho. V prípade, ak kupujúci nevyužije možnosť objednania prostredníctvom objednávkového formulára v zmysle predchádzajúcej vety, za objednávku sa považuje aj telefonická objednávka, alebo objednávka zaslaná emailom, alebo poštou na adresu predávajúceho.

7.  Objednávka obsahuje informácie o zákazníkovi a o objednanom produkte. Na základe objednávky sa zákazníkovi vygeneruje faktúra na úhradu kúpnej ceny. V prípade, ak kupujúci nevyužije možnosť objednania prostredníctvom objednávkového formulára, ale vykoná objednávku telefonicky, alebo zaslaním emailu, alebo poštou na adresu predávajúceho, predávajúci zašle kupujúcemu cenovú ponuku emailom alebo iným spôsobom, na ktorom sa dojednajú.

8.  Produktom sa rozumie všetok obchodný artikel ponúkaný na predaj prostredníctvom predmetnej webovej stránky predávajúceho.

 

2. Objednávka produktu - uzatvorenie kúpnej zmluvy

1.  Predávajúci je povinný pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho alebo ak sa zmluva uzatvára na základe objednávky spotrebiteľa, pred tým, ako spotrebiteľ odošle objednávku, jasne a zrozumiteľne oznámiť spotrebiteľovi spôsobom podľa odseku 2 alebo podľa medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná:

a) hlavné vlastnosti tovaru alebo charakter služby v rozsahu primeranom použitému prostriedku komunikácie a tovaru alebo službe,

b) obchodné meno a sídlo alebo miesto podnikania predávajúceho alebo osoby, v mene ktorej predávajúci koná,

c) telefónne číslo predávajúceho a ďalšie údaje, ktoré sú dôležité pre kontakt spotrebiteľa s predávajúcim, najmä adresu jeho elektronickej pošty a číslo faxu, ak ich má,

d) adresu predávajúceho alebo osoby, v mene ktorej predávajúci koná, na ktorej môže spotrebiteľ uplatniť reklamáciu tovaru alebo služby, podať sťažnosť alebo iný podnet, ak sa táto adresa líši od adresy uvedenej v písmene b),

e) celkovú cenu tovaru alebo služby vrátane dane z pridanej hodnoty a všetkých ostatných daní alebo ak vzhľadom na povahu tovaru alebo služby nemožno cenu primerane určiť vopred, spôsob, akým sa vypočíta, ako aj náklady na dopravu, dodanie, poštovné a iné náklady a poplatky, alebo, ak tieto náklady a poplatky nemožno určiť vopred, skutočnosť, že do celkovej ceny môžu byť zarátané takéto náklady alebo poplatky; ak ide o zmluvu uzavretú na dobu neurčitú alebo dohodu o predplatnom, predávajúci informuje spotrebiteľa o celkovej cene za zúčtovacie obdobie, a ak túto cenu nemožno určiť vopred, o spôsobe, akým sa vypočíta,

f) cenu za použitie prostriedkov diaľkovej komunikácie, ktoré je možné využiť na účely uzavretia zmluvy, ak ide o číslo služby so zvýšenou tarifou,

g) platobné podmienky, dodacie podmienky, lehotu, do ktorej sa predávajúci zaväzuje dodať tovar alebo poskytnúť službu, informáciu o postupoch uplatňovania a vybavovania reklamácií, sťažností a podnetov spotrebiteľov,

h) informáciu o práve spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie od zmluvy; predávajúci zároveň poskytne spotrebiteľovi formulár na odstúpenie od zmluvy podľa prílohy č. 3,

i) informáciu o tom, že ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy, bude znášať náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu podľa § 10 ods. 3, a ak odstúpi od zmluvy uzavretej na diaľku, aj náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty,

j) informáciu o prípadnej povinnosti spotrebiteľa uhradiť predávajúcemu cenu za skutočne poskytnuté plnenie podľa § 10 ods. 5, ak spotrebiteľ odstúpi od zmluvy o službách po tom, čo udelil predávajúcemu výslovný súhlas podľa § 4 ods. 6,

k) informáciu o tom, že spotrebiteľ nie je oprávnený odstúpiť od zmluvy, prípadne informáciu o okolnostiach, za ktorých spotrebiteľ stráca právo na odstúpenie od zmluvy,

l) poučenie o zodpovednosti predávajúceho za vady tovaru alebo služby podľa všeobecného predpisu 19),

m) informáciu o existencii a podrobnostiach záruky poskytovanej výrobcom alebo predávajúcim podľa prísnejších zásad, ako ustanovuje všeobecný predpis, 20) ak ju výrobca alebo predávajúci poskytuje, ako aj informáciu o existencii a podmienkach pomoci a službách poskytovaných spotrebiteľom po predaji tovaru alebo poskytnutí služby, ak sa taká pomoc poskytuje,

n) informáciu o existencii príslušných kódexov správania, 21), ktoré sa predávajúci zaviazal dodržiavať, a o spôsobe, akým sa môže spotrebiteľ s nimi oboznámiť alebo získať ich znenie,

o) informáciu o dĺžke trvania zmluvy, ak ide o zmluvu uzavretú na dobu určitú; ak ide o zmluvu uzavretú na dobu neurčitú alebo ak ide o zmluvu, pri ktorej sa automaticky predlžuje jej platnosť, aj informáciu o podmienkach vypovedania zmluvy,

p) informáciu o minimálnej dĺžke trvania záväzkov spotrebiteľa vyplývajúcich zo zmluvy, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa taký záväzok,

q) informáciu o povinnosti spotrebiteľa zaplatiť preddavok alebo poskytnúť inú finančnú zábezpeku na žiadosť predávajúceho a o podmienkach, ktoré sa na jeho poskytnutie vzťahujú, ak zo zmluvy vyplýva pre spotrebiteľa taký záväzok,

r) informáciu o funkčnosti vrátane použiteľných technických ochranných opatrení na zabezpečenie elektronického obsahu, ak je to vhodné,

s) informáciu o kompatibilite elektronického obsahu s hardvérom a softvérom, o ktorých predávajúci vie alebo je rozumné očakávať, že o nich vie, ak je to vhodné,

t) informáciu o možnosti a podmienkach riešenia sporu prostredníctvom systému alternatívneho riešenia sporov, 21 a) predávajúci zároveň uvedie na svojom webovom sídle odkaz na platformu alternatívneho riešenia sporov, 21 b) prostredníctvom ktorej môže spotrebiteľ podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu.

2.  Elektronická objednávka produktov uskutočnená formou vyplneného objednávkového formulára "Objednávka" a následná úhrada kúpnej ceny v zmysle vygenerovanej faktúry je návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho.

3.  K akceptácii objednávky produktov zo strany predávajúceho, a teda k uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza na základe písomného potvrdenia uzatvorenia kúpnej zmluvy, v zmysle Zákona na ochranu spotrebiteľa pri predaji na diaľku č. 102/2014 (konkrétne § 6):

Predávajúci je povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy uzavretej na diaľku, najneskôr spolu s dodaním tovaru, poskytnúť spotrebiteľovi potvrdenie o uzavretí zmluvy na trvanlivom nosiči.

4.  Návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy sa rozumie rovnako zaslanie cenovej ponuky vyhotovenej predávajúcim na základe telefonickej alebo emailovej objednávky kupujúceho. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy dochádza v tomto prípade písomným potvrdením, elektronickou formou, cenovej ponuky kupujúcim.

5.  V prípade objednávky prostredníctvom objednávkového formulára "objednávka", je kupujúci povinný, v objednávke zvoleným spôsobom, zvoliť formu úhrady kúpnej ceny a následne zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu, v opačnom prípade nedôjde k uzatvoreniu kúpnej zmluvy. Predávajúci týmto zároveň informuje kupujúceho (zákazníka) a kupujúci (zákazník) berie na vedomie a súhlasí s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu.

6.  V prípade telefonickej alebo emailovej objednávky, v zmysle Článok II ods. 3, je kupujúci povinný zaplatiť kúpnu cenu na základe faktúry vystavenej a doručenej predávajúcim kupujúcemu (aj elektronicky). Po pripísaní platby na účet predávajúceho, predávajúci informuje kupujúceho, že produkt bude odoslaný na kupujúcim uvedenú adresu.

7.  Kúpna zmluva sa uzatvára na dobu určitú a zaniká splnením záväzkov predávajúceho a kupujúceho.

8.  Predávajúci týmto zároveň informuje kupujúceho, že nepodmieňuje uskutočnenie objednávky vyžadovaním súhlasu s obchodnými podmienkami, predovšetkým vzhľadom na rozhodnutie SOI SK/0677/99/2015.

 

3. Kúpna cena a platobné podmienky

1.  Cena produktov objednávaných prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej len "kúpna cena") je vygenerovaná vždy špeciálne pre každého jedného zákazníka po vyplnení objednávky na webovej stránke predávajúceho. V prípade objednávky v zmysle Článok II ods. 5, zašle predávajúci kupujúcemu cenovú ponuku elektronicky.

2.  Predávajúci negarantuje časovú platnosť kúpnych cien v prípade rovnakej objednávky v akomkoľvek časovom úseku. Pre vylúčenie akýchkoľvek pochybností, kúpna cena vygenerovaná v prípade konkrétnej objednávky sa po jej úhrade v lehote splatnosti už nemení.

3.  Cena sa môže zmeniť z dôvodov zjavnej tlačovej či inej chyby týkajúcej sa ceny tovaru zistenej v systéme predávajúceho alebo zverejnenej na predmetnom e-shope pri tovare. Kupujúci i predávajúci je oprávnený zrušiť objednávku, resp. odstúpiť od kúpnej zmluvy (do okamihu prevzatia tovaru), ak je kupujúcemu oznámená zmena kúpnej ceny niektorej položky v dôsledku zjavnej tlačovej či inej chyby týkajúcej sa ceny tovaru.

4.  Kúpna cena sa považuje za uhradenú dňom pripísania peňažných prostriedkov na účet predávajúceho (alebo pri platbe v hotovosti momentom hotovostnej úhrady).

5.  Spôsob zaplatenia kúpnej ceny a celkových nákladov súvisiacich so samotnou objednávkou a doručením tovaru (spôsob platenia zvolí kupujúci v procese objednávania tovaru na webovej stránke nákupného portálu) je uvedený v objednávkovom formulári s celkovým vyčíslením nákladov.

6.  Pri platení je ako variabilný symbol nutné uviesť číslo vygenerovanej faktúry. Kupujúcim nesprávne uvedený variabilný symbol pri platbe má za následok nesprávne zúčtovanie kúpnej ceny a kupujúci nesie všetky riziká s tým spojené a kupujúci je v omeškaní s plnením povinnosti zaplatiť. Kúpna cena produktov nezahŕňa cenu dopravy, ani iné náklady súvisiace s dodaním produktov.

7.  Splatnosť kúpnej ceny:

a) po zvolení spôsobu zaplatenia kúpnej ceny, prostredníctvom objednávkového formulára, je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu pred samotným prevzatím tovaru. Kupujúci je zároveň oprávnený zaplatiť už pri vystavení a odoslaní objednávky predávajúcemu s tým, že platba je vnímaná ako preddavok na kúpnu cenu a ďalšie vyčíslené náklady, avšak kupujúcemu sa odporúča, aby platil až po akceptácii objednávky predávajúcim (uzatvorení zmluvy),

b) pri hotovostnej úhrade pri doručení tovaru na dobierku je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu kúpnu cenu a ďalšie vyčíslené poplatky (napr. poplatok za nízku cenu objednávky, poplatok za dopravu, poplatok za dobierku a i.), t.j. celkovú vyčíslenú cenu, najneskôr pri doručení tovaru kupujúcemu (aj prostredníctvom prepravnej spoločnosti).

8.  Cena za dobierku:

- cena za dobierku nie je zahrnutá v kúpnej cene tovaru a bude vyčíslená v objednávkovom formulári a vo vygenerovanej faktúre, alebo v cenovej ponuke zaslanej e-mailom a kupujúci sa zaväzuje uhradiť ich spolu s kúpnou cenou,

- predávajúci je však oprávnený jednostranne a podľa vlastného uváženia interne určiť hodnotu (výšku) celkovej objednávky, pri ktorej kupujúci už neplatí cenu za dobierku. Skutočnosť platenia alebo neplatenia ceny za dobierku kupujúcim sa zobrazí v objednávke na web stránke predmetného internetového obchodu a pri každej samostatne vytvorenej objednávke sa hodnota (výška) celkovej objednávky môže odlišovať. Predávajúci je oprávnený jednostranne bez nutnosti uvádzania zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach meniť a upravovať hodnotu objednávky (uzatvorenej zmluvy), pri ktorej kupujúci neplatí cenu za dobierku. Na uzatvorenie kúpnej zmluvy táto zmena nemá vplyv.

9.  Iné poplatky:

- výška kúpnej ceny tovaru, vrátane všetkých dodatočných poplatkov (napr. súvisiacich s formou platby a  formou doručenia tovaru), sú uvedené v objednávkovom formulári a to pred samotným vykonaním objednávky,

- predávajúci je však oprávnený každú objednávku posudzovať individuálne a jednostranne podľa vlastného uváženia interne určiť objednávku, pri ktorej kupujúci, okrem kúpnej ceny za tovar, už neplatí žiadne dodatočné náklady v súvislosti so spôsobom úhrady, výškou objednávky a samotným doručením a to bez nutnosti uvádzania zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach zo strany predávajúceho. Na uzatvorené kúpnej zmluvy táto zmena nemá vplyv.

10.  Platba za tovar vopred (ceny sú uvedené vrátane DPH):

Predávajúci môže požadovať platbu za tovar vopred:

- pri hodnote objednaného tovaru v sume nad 300 € bez dopravy (na základe vystavenej zálohovej faktúry prevodom na bankový účet),

- za tovar ktorý sa odosiela do zahraničia (na základe vystavenej zálohovej faktúry prevodom na bankový účet),

- pri objednávke tovaru, ktorý nie je skladom alebo je vyrábaný len na objednávku, môže byť požadovaná zálohová platba vopred a to vo výške 50% z ceny tovaru. Pokiaľ je objednávka počas procesu výroby zrušená/stornovaná, zálohová platba prepadá v prospech predávajúceho, ktorý znáša náklady na výrobu objednaného tovaru.

(Zálohová platba je požadovaná na základe vystavenej zálohovej faktúry).

11.  Základným platidlom je mena EURO. Znak: €.

12.  Poplatky bánk za vykonanie úhrady kúpnej ceny a nákladov dopravy kupujúcim sa riadia zmluvou medzi kupujúcim a bankou kupujúceho. Predávajúci nezodpovedá za výšku takýchto alebo obdobných poplatkov s tým súvisiacich.

13.  Náklady na použitie elektronických prostriedkov komunikácie sa riadia zmluvou medzi kupujúcim a jeho poskytovateľom internetového pripojenia, prípadne jeho poskytovateľom služieb elektronickej komunikácie. Predávajúci nezodpovedá za výšku takýchto alebo obdobných poplatkov s tým súvisiacich.

Možnosti platby nájdete >>> TU.

 

4. Dodanie tovaru

1.  Predávajúci je povinný dodať produkty kupujúcemu v objednanom množstve a kvalite a v prípade kupujúceho v zmysle Článok I ods. 5 aj spolu s písomným rovnopisom týchto Všeobecných obchodných podmienok, ak ich už nedodal skôr spolu s daňovými dokladmi vzťahujúcimi sa k produktu a inými dokladmi, ak existujú a sú typické pre daný produkt. V prípade ak písomné vyhotovenie týchto Všeobecných obchodných podmienok nebolo kupujúcemu v zmysle Článok I ods. 5 dodané s produktom, je kupujúci povinný písomne oznámiť túto skutočnosť predávajúcemu v lehote najneskôr do dvoch pracovných dní odo dňa prevzatia produktu, v opačnom prípade sa predpokladá, že povinnosť predávajúceho dodať písomný rovnopis týchto Všeobecných obchodných podmienok bola riadne splnená.

2.  Ak kupujúci nevznesie námietky k nedoručeniu tovaru a nedoručeniu dokladov dodávaných s tovarom v lehote dvoch pracovných dní od dodania tovaru, na základe potvrdených dodacích a prepravných listov sa predpokladá, že tovar bol kupujúcemu dodaný riadne, ak sa dôkazne nepreukáže opak.

3.  Podľa zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji, ktorý sa vzťahuje aj na nákup tovaru a služieb cez internet, ak sa predávajúci a spotrebiteľ (kupujúci) nedohodnú inak, predávajúci je povinný objednávku spotrebiteľa splniť do 30 dní od jej doručenia. Ak predávajúci nesplní zmluvu, pretože objednaný tovar nemôže dodať alebo službu poskytnúť, je povinný o tom bezodkladne informovať spotrebiteľa a do 15 dní mu vrátiť cenu zaplatenú za tovar alebo preddavok, ak sa predávajúci a spotrebiteľ nedohodnú na náhradnom plnení. Miestom dodania objednaného produktu je adresa uvedená kupujúcim v objednávke.

4.  Predávajúci bude bezodkladne informovať kupujúceho o nemožnosti dodania tovaru, ako aj v prípadoch vyššej moci alebo dôvodoch, za ktoré predávajúci alebo dopravca/doručovateľ/kuriér nezodpovedá. V tomto prípade predávajúci ponúkne alebo poskytne spotrebiteľovi náhradné plnenie a postupuje podľa Všeobecných obchodných podmienok a právnych predpisov.

5.  Predávajúci dodá tovar kupujúcemu na adresu ním uvedenú pri vystavení objednávky a výlučne osobe, ktorá je uvedená ako kupujúci. Dodanie alebo vydanie tovaru inej osobe ako kupujúcemu nie je možné bez osobitného vopred daného písomného súhlasu predávajúceho a predávajúcim požadovaných dokumentov. Z tohto dôvodu je nevyhnutné, aby kupujúci uviedol správne svoje identifikačné údaje pri objednávaní tovaru a údaje pre dodanie tovaru. Dodanie tovaru mimo územia EÚ je taktiež možné. Doručovateľ tovaru je oprávnený u preberajúcej osoby vhodnými prostriedkami vykonať zistenie a overenie či táto osoba je kupujúcim a či je oprávnená prevziať tovar. Ak to okolnosti vyžadujú, predávajúci a kupujúci sa môžu dohodnúť na predĺžení dodacej lehoty, alebo na náhradnom plnení v rovnakej kvalite a cene. V prípade špeciálnej požiadavky sa dodacia lehota predlžuje o ďalšie pracovné dni, ktoré budú oznámené kupujúcemu elektronicky.

6.  Dodanie produktu predávajúci uskutoční vlastnými prostriedkami k rukám kupujúceho (alebo kupujúcim písomne splnomocnenej osobe na prevzatie produktu), alebo prostredníctvom tretích osôb (prepravných, kuriérskych a zásielkových spoločností).

7.  Dodanie produktu je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu (alebo kupujúcim písomne splnomocnenej osobe na prevzatie produktu), resp. jeho odovzdaním prvému prepravcovi na prepravu.

8.  Predávajúci informuje kupujúceho, že si vyhradzuje právo dodať objednaný tovar (v počte viac ako 2 ks) aj viacerými samostatnými dodávkami s tým, že aj pre takéto samostatné dodania tovaru platí cena prepravy ako pri akceptácii objednávky (t.j. viac prepráv je účtovaných len za cenu jednej prepravy ).

9.  Prepravovaný produkt musí byť vhodne a bezpečne zabalený. Kupujúci svojim podpisom na prepravnom/dodacom liste potvrdzuje okrem dodania súčasne aj skutočnosť, že obal nebol porušený a produkt bol dodaný kompletne v zmysle objednávky.

10.  Pri osobnom odbere v  prípade viditeľného poškodenia produktu, prípadne zistiteľných vád, je kupujúci oprávnený neprevziať produkt. Prevzatím produktu sa má za to, že tento nemal vady zistiteľné pri osobnej prehliadke produktu. Pri osobnom i zásielkovom dodaní je kupujúci zároveň  povinný vyznačiť poznámku o poškodení produktu v prepravnom/dodacom liste s výstižným opisom tohto poškodenia, a to okamžite pri prevzatí ak ide o vady zistiteľné pri prevzatí, alebo najneskôr do 10 dní od prevzatia ak ide o vady skryté. Všetky neskôr oznámené vady a poškodenia, resp. reklamácie dodaného množstva a kvality produktu nebudú zo strany predávajúceho akceptované.

11.  Spolu s dodaním tovaru poskytne predávajúci kupujúcemu potvrdenie o uzavretí zmluvy na trvanlivom nosiči.

12.  Vznik zmluvy a platnosť tohto právneho úkonu, upravuje Občiansky zákonník, ako aj možnosť jej zrušenia, tak zo strany kupujúceho, ako aj predávajúceho. Zákon určuje niektoré možnosti zrušenia a dovoľuje aj dohodu medzi kupujúcim a predávajúcim o stornovaní. Dôvodom môže byť napríklad aj technická chyba v systéme internetového obchodu.

 

5. Prevzatie tovaru

1.  Predávajúci, prepravná spoločnosť alebo zásielková služba je oprávnená avizovať dodávku tovaru kupujúcemu e-mailom, sms správou alebo inou vhodnou formou (napr. telefonicky). Kupujúci zároveň súhlasí s tým, aby predávajúci poskytol tieto údaje kupujúceho prepravnej/špedičnej spoločnosti alebo doručovateľovi. Kupujúci je povinný byť zastihnuteľný na ním uvedenej adrese v čase oznámeného dodania tovaru.

2.  Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný bez vyzvania preukázať dopravcovi svoju totožnosť prostredníctvom platných dokladov totožnosti (občiansky preukaz alebo pas). Z týchto dokladov musí byť zrejmá totožnosť kupujúceho a oprávnenie k prevzatiu tovaru. V opačnom prípade nemusí byť tovar odovzdaný zo strany predávajúceho/prepravcu.

3.  Ak kupujúci neprevezme produkt, predávajúci ho uloží vo svojej prevádzke alebo na adrese sídla spoločnosti a vyzve kupujúceho na jeho vyzdvihnutie. V prípade, ak kupujúci nevyzdvihne produkt ani do 30 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy, uplynutím lehoty na dodatočné prevzatie produktu, zmluvný vzťah založený kúpnou zmluvou medzi predávajúcim a kupujúcim zaniká.

4.  Nebezpečenstvo poškodenia produktu a zodpovednosť za škodu na produkte prechádza na kupujúceho jeho prevzatím, pričom nezáleží na tom, či kupujúci prevezme produkt osobne alebo prostredníctvom poverenej/splnomocnenej osoby. V prípade uvedenom v ods. 3 tohto článku, prechádza nebezpečenstvo poškodenia produktu a zodpovednosť za škodu na produkte na kupujúceho dňom kedy kupujúci neprevzal produkt pri prvom pokuse o doručovanie.

5.  Pri prevzatí tovaru je kupujúci povinný odkontrolovať neporušenosť obalu a kompletnosť dodávky, najmä počet transportných balení (balíkov/zásielok). V prípade akýchkoľvek zjavných vád zistených v súvislosti s prepravou a tovarom je kupujúci povinný tieto bezodkladne, najneskôr do 12 hodín elektronicky alebo telefonicky oznámiť predávajúcemu. Kupujúci je povinný na prepravnom dokumente vyznačiť všetky zjavné poškodenia zásielky a porušenosť obalu. Ak je zistené iné narušenie obalu balenia či zásielky o neoprávnenom otvorení zásielky, je kupujúci povinný zásielku od prepravcu/doručovateľa neprevziať.

6.  Podpisom preberacieho protokolu kupujúci potvrdzuje, že zásielka bola prevzatá neporušená. Ak kupujúci nevznesie námietky k nedoručeniu tovaru a nedoručeniu dokladov dodávaných s tovarom v lehote 24 hodín od dodania tovaru, na základe potvrdených dodacích a prepravných listov sa predpokladá, že tovar bol kupujúcemu dodaný riadne, ak sa dôkazne nepreukáže opak.

 

6. Dopravné

1.  Dopravné náklady predávajúceho nie sú zahrnuté v kúpnej cene produktu. Tieto budú vyčíslené v objednávkovom formulári a vo vygenerovanej faktúre, alebo v cenovej ponuke zaslanej e-mailom a kupujúci sa zaväzuje uhradiť ich spolu s kúpnou cenou.

Možnosti a ceny dopravy nájdete >>> TU.

2.  Predávajúci je však oprávnený jednostranne a podľa vlastného uváženia interne určiť hodnotu objednávky, pri ktorej kupujúci už neplatí cenu dopravy tovaru. Skutočnosť platenia alebo neplatenia ceny dopravy kupujúcim sa zobrazí v objednávke na web stránke predmetného internetového obchodu. Predávajúci je oprávnený jednostranne bez nutnosti uvádzania zmeny v týchto Všeobecných obchodných podmienkach meniť a upravovať hodnotu objednávky (uzatvorenej zmluvy), pri ktorej kupujúci neplatí cenu dopravy. Na uzatvorené kúpne zmluvy táto zmena nemá vplyv.

 

7. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

1.  Zákonný nárok na vrátenie tovaru bez udania dôvodu vzniká len vtedy, keď spotrebiteľ (kupujúci) zakúpil tovar prostredníctvom:

zmluvy uzavretej na diaľku (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom dohodnutej a uzavretej výlučne prostredníctvom jedného alebo viacerých prostriedkov diaľkovej komunikácie bez súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa, najmä využitím webového sídla, elektronickej pošty, telefónu, faxu, adresného listu alebo ponukového katalógu),

zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (zmluvy medzi predávajúcim a spotrebiteľom uzavretá za súčasnej fyzickej prítomnosti predávajúceho a spotrebiteľa na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy na ktorej uzavretie dal návrh predávajúcemu spotrebiteľ na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho; zmluvy uzavretej v prevádzkových priestoroch predávajúceho alebo prostredníctvom prostriedkov diaľkovej komunikácie bezprostredne po individuálnom a osobnom oslovení spotrebiteľa predávajúcim na mieste, ktoré nie je prevádzkovým priestorom predávajúceho alebo zmluvy uzavretej počas predajnej akcie alebo v súvislosti s ňou).

2. Informácia ohľadom možnosti odstúpenia od kúpnej zmluvy: Kupujúci môže odstúpiť od kúpnej zmluvy, bez uvedenia dôvodu do 14 kalendárnych dní, odo dňa kedy kupujúci alebo ním určená tretia osoba, s výnimkou dopravcu, prevezme produkt, t.j. táto lehota sa skončí po 14 dňoch od prevzatia tovaru. Ak však koniec tohto obdobia pripadne na deň pracovného pokoja, lehota sa predlžuje do nasledujúceho pracovného dňa. Spotrebiteľ môže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy.

3.  Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie, v lehote 14 dní, od zmluvy podľa § 7 ods. 1 zák. č. 102/2014 Z.z. zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov u predávajúceho v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči; ak bola zmluva uzavretá ústne, na uplatnenie práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy stačí akékoľvek jednoznačne formulované vyhlásenie spotrebiteľa vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od zmluvy (ďalej len "oznámenie o odstúpení od zmluvy"). Spotrebiteľ môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý mu odovzdal predávajúci. Vzorový formulár oznámenia o odstúpení od zmluvy je k dispozícií na webovej stránke predávajúceho >>> TU, alebo mu v prípade vyžiadania bude odoslaný e-mailom alebo poštou.

4.  Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak kupujúci zašle (odošle) oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy, teda najneskôr v 14. deň odkedy lehota na odstúpenie od zmluvy začala plynúť, resp. ak koniec tohto obdobia pripadne na deň pracovného pokoja, lehota sa predlžuje do nasledujúceho pracovného dňa.

5.  Kupujúci musí pre uplatnenie práva na odstúpenie od zmluvy predložiť originál alebo kópiu dokladu o kúpe, z ktorého je zrejmé u koho, kedy, čo a v akej cene bolo zakúpené. Ak takýto doklad kupujúci nemá, nemôže si uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy.

6.  Po odstúpení od zmluvy vráti predávajúci kupujúcemu všetky platby, ktoré uhradil kupujúci v súvislosti s uzavretím zmluvy (kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru). To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý predávajúci ponúka. Kupujúcemu sa teda vracia poštovné do výšky najlacnejšej formy poštovného uvedeného na web stránke e-shopu. Platby budú kupujúcemu vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená bezhotovostne, poštovou poukážkou alebo v hotovosti, ak kupujúci výslovne nesúhlasil s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov. Platba za zakúpený tovar bude kupujúcemu uhradená v lehote 14 dní, podmienkou je však doručenie vráteného tovaru späť na adresu predávajúceho alebo po predloženie dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

7.  V prípade odstúpenia od zmluvy je kupujúci povinný zaslať tovar späť alebo ho priniesť na adresu predávajúceho uvedenú v týchto Všeobecných obchodných podmienkach najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak kupujúci tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Vyššie uvedenú lehotu môže predávajúci predĺžiť v prípade, že tovar nedostal späť alebo nemá dôkaz o tom, že ho kupujúci odoslal (zaslal) na adresu predávajúceho uvedenú vo Všeobecných obchodných podmienkach.

8.  Pri odstúpení od zmluvy znáša kupujúci (spotrebiteľ) iba náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru.

9.  Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitie práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy podľa § 7  zákona č. 102/2014 Z.z., darovacia zmluva stráca účinnosť a kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky a pod.

10.  Predávajúci týmto zároveň kupujúcemu (spotrebiteľovi) odporúča (avšak nepodmieňuje), aby v prípade uplatnenia práva odstúpenia od zmluvy uzatvorenej na diaľku v lehote 14 dní, kupujúci predávajúcemu doručil písomné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy spolu s vráteným tovarom, čím dôjde k urýchleniu vrátenia všetkých platieb (nákladov) v súvislosti s uzavretím zmluvy.

11.  Pre odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúcich - podnikateľských subjektov sa uplatňujú zákonné podmienky upravené v Obchodnom zákonníku.

12.  Objednávku môže kupujúci zrušiť najneskôr v deň expedície tovaru zo skladu, a to telefonicky alebo emailom. Kontaktné údaje predávajúceho sú uvedené v týchto obchodných podmienkach a na webovej stránke predávajúceho.

13.  Predávajúci nepreberá vrátený produkt prostredníctvom dobierkovej služby, produkt v prípade, ak sú dané zákonné dôvody, musí byť zo strany kupujúceho vrátený formou bežného poštového balíka alebo zásielkovou spoločnosťou.

14.  Tovar musí byť vrátený nepoškodený, bez známok opotrebenia. Kupujúci má právo tovar rozbaliť a odskúšať, aby zistil jeho vlastnosti a funkčnosť. Ak je však tovar poškodený, rozbitý alebo nefunkčný, kupujúci je v takomto prípade zodpovedný za zníženie hodnoty tovaru.

15.  Kupujúci nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

- poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,

- predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,

- predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,

- predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,

- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,

- predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,

- predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,

- vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,

- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak spotrebiteľ tento obal rozbalil,

- predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,

- poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru, nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,

- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.

16.  Kontaktné údaje predávajúceho:

Korešpondenčná adresa: Balkys Trade, s.r.o., Polom 1104, 029 01 Námestovo, Slovenská republika

Tel.: +421 908 238 059

E-mail: info@gario.sk

17.  Upozornenie:
Žiadny právny predpis nepriznáva spotrebiteľovi nárok na bezdôvodné vrátenie tovaru, zakúpeného v tzv. kamennom obchode (prevádzkarni). Ak predávajúci takúto možnosť (prípadne možnosť výmeny tovaru za iný tovar) spotrebiteľovi ponúka, činí tak nad rámec svojich povinností. Nárok na bezdôvodné vrátenie alebo výmenu tovaru nie je právne vymáhateľný.

18.  Predávajúci nie je povinný upozorniť kupujúceho na nedostatočnú kvalitu pokladov. Predávajúci nekontroluje kvalitu dodaných podkladov, tieto nijako neupravuje a nemení,  ale sú spracovávané automaticky. Rovnako nezodpovedá za obsah podkladov a ich súlad so všeobecne záväznými právnymi predpismi, ako ani za porušovanie práv duševného vlastníctva tretích osôb.

19.  Kupujúci zodpovedá za akúkoľvek škodu, ktorá by mohla byť spôsobená tretím osobám v súvislosti s použitím produktov.

20.  V prípade, ak predávajúci zistí pri spracúvaní objednávky, že dodaný obsah podkladov je hanlivý, prípadne v rozpore s morálnymi a etickými názormi predávajúceho, alebo všeobecne záväznými právnymi predpismi, prípadne s inými zákonnými rozpormi (napr. predaj alkoholických, tabakových alebo iných zákonom upravených výrobkov osobám mladším ako 18 rokov), je predávajúci oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy, doručením písomného oznámenia o stornovaní potvrdenia objednávky emailom. Kupujúcemu nevzniká nárok na žiadnu náhradu, okrem nároku na vrátenie už zaplatenej kúpnej ceny.

21.  Predávajúci je tiež oprávnený od kúpnej zmluvy odstúpiť do okamihu odoslania tovaru, najmä z dôvodu momentálne vzniknutej nedostupnosti objednaného  tovaru kupujúcim. O odstúpení je však Predávajúci povinný bezodkladne informovať kupujúceho na e-mailovú adresu zadanú kupujúcim v objednávke. Pred odstúpením je Predávajúci oprávnený ponúknuť kupujúcemu náhradné plnenie. Kupujúci má právo náhradné plnenie odmietnuť a odstúpiť od  kúpnej zmluvy.

22.  Predávajúci poskytuje záruku na dodané produkty v súlade s príslušnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia produktu zo strany kupujúceho. V prípade kupujúcich – podnikateľských subjektov sa na zodpovednosť za vady produktu a na podmienky poskytnutia záruky vzťahujú ustanovenia Obchodného zákonníka.

23.  V prípade vrátenia produktu s vadou, ktorá vyšla najavo až po jeho prevzatí, a ktorá nebola zrejmá a zistiteľná pri bežnej kontrole pri prevzatí, má kupujúci nárok na primeranú zľavu z kúpnej ceny zodpovedajúcu povahe a rozsahu vady alebo vrátenie kúpnej ceny. Ak ide o vadu, ktorá robí vec neupotrebiteľnou, má kupujúci nárok odstúpiť od zmluvy. Po dohode zmluvných strán môže byť produkt s vadou nahradený aj novým produktom bez vád. Poškodený, alebo vadný tovar musí byť kompletný.

24.  Postupy upravené v tomto článku sa primerane vzťahujú aj na podanie sťažnosti alebo podnetu zo strany kupujúceho.

25.  Dozorný orgán: Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, P. O. BOX 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika alebo príslušný inšpektorát pre daný kraj. http://www.soi.sk/sk/Kontakt.soi

 

8. Záruka, reklamačné podmienky a reklamačný poriadok

1.  Ustanovenia tohto bodu sa nevzťahujú na kupujúceho, ktorý nie je spotrebiteľ alebo  nakupuje tovar za účelom podnikania a nie za účelom osobnej spotreby fyzických osôb; zodpovednosť za vady tovaru sa v tomto prípade riadi ustanoveniami §422 a nasl. Obchodného zákonníka. Predávajúci vybavuje spotrebiteľské reklamácie v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky, najmä zákonom č. 250/2007 Z.z. v platnom znení, Občianskym zákonníkom SR a platnými právnymi predpismi.

2.  Pri všetkých tovaroch kupovaných na základe občianskoprávnych vzťahov je záručná doba v súlade s právnymi predpismi Slovenskej republiky štandardne 24 mesiacov, ak právne predpisy SR neustanovujú kratšiu dobu pre určité druhy tovaru. Záručná doba začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu spotrebiteľovi za vady tovaru podľa § 622 a 623 Občianskeho zákonníka.

3.  Trvanie záručnej doby vyplýva z právnych predpisov Slovenskej republiky. Ak je na predávanej veci, jej obale alebo návode k nej pripojenom vyznačená lehota na použitie, neskončí sa záručná doba pred uplynutím tejto lehoty.

4.  Pri všetkých tovaroch kupovaných firemnými zákazníkmi, na základe obchodného vzťahu, (v zmysle Obchodného zákonníka) je záručná doba – "záruka za akosť" stanovená predávajúcim na 12 mesiacov.

5.  Uplatnenie reklamácie je možné:

- osobne na adrese: Balkys Trade, s.r.o., Polom 1104, 029 01 Námestovo, Slovenská republika,

- poštou na adresu: Balkys Trade, s.r.o., Polom 1104, 029 01 Námestovo, Slovenská republika (odoslaním tovaru spolu s dokladom o kúpe).

6.  K reklamovanému tovaru priloží kupujúci čitateľný originál alebo kópiu dokladu o kúpe tovaru a podrobne uvedie popis vady a spôsob akým sa vada navonok prejavuje. Tovar má byť doručený v čistom stave a s príslušenstvom dodávaným s tovarom.

7.  Kupujúci je oprávnený uplatniť reklamáciu na produkt v záručnej dobe, a to bezodkladne potom, ako sa o vade produktu dozvedel, zaslaním písomnej reklamácie na adresu predávajúceho uvedenú v týchto Všeobecné obchodné podmienky a to v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

8.  Predávajúci je povinný vybaviť reklamáciu kupujúceho písomne (elektronicky, poštou) vyrozumieť o výsledku vybavenia reklamácie do 30 dní odo dňa obdŕžania/prijatia písomnej reklamácie.

 

9. Informácia o alternatívnom riešení sporu online (RSO) pre e-shop

1.  Predávajúci týmto zároveň informuje zákazníkov (kupujúcich), že dňom 1. februára 2016 nadobúda účinnosť zákon č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Cieľom tohto zákona je vytvorenie novej možnosti pre spotrebiteľov riešiť svoj spor s predávajúcim rýchlo, efektívne, menej formálne a predovšetkým bezplatne, resp. len s minimálnymi nákladmi. Ide o dosiahnutie zmierlivého riešenia, resp. dohody medzi spotrebiteľom a  predávajúcim o vyriešení sporu, ktorá sa po súhlase oboch strán s jej znením stáva záväzným právnym podkladom.

2.  Orgánom alternatívneho riešenia sporov zo zákona sú Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia. Slovenská obchodná inšpekcia je navyše v postavení tzv. reziduálneho subjektu, čo znamená, že bude oprávnená riešiť aj také spory, pri ktorých nie je určená kompetencia iných orgánov, okrem sporov vyplývajúcich zo zmlúv o poskytovaní finančných služieb.

3.  Podľa §11 zák. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, má spotrebiteľ právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Spotrebiteľ má právo v prípade, ak dôjde k sporu s predávajúcim, po tom, čo využije všetky možnosti na vyriešenie sporu, obrátiť sa na subjekt alternatívneho riešenia sporu, ktorého hodnota bude vyššia ako 20,- €. Právna úprava sa vzťahuje nielen na spory "domáce", ale aj na spory "cezhraničné", t.j. spory medzi zahraničnými spotrebiteľmi a predávajúcimi na území SR.

4.  Subjekt alternatívneho riešenia sporu ukončí spor do 90 dní odo dňa jeho začatia, pričom o predĺžení lehoty o 30 dní (aj opakovane) upovedomí navrhovateľa.

5.  Ak spotrebiteľ nebude spokojný so spôsobom, ako predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo inak porušil jeho práva, v tom prípade má možnosť podať návrh na príslušný subjekt. Nevylučuje to možnosť riešiť svoj spor aj súdnou cestou. Aby sa zabezpečil hladký priebeh riešenia sporu, zákon vyžaduje povinné poskytnutie súčinnosti zo strany predávajúceho.

6. Orgánom alternatívneho riešenia sporov je:

Ústredný inšpektorát Slovenskej obchodnej inšpekcie, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, P. O. BOX 29, Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, Slovenská republika.

Web: http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi

E-mail: ars@soi.sk, adr@soi.sk

7.  Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, aj elektronicky prostredníctvom platformy riešenia sporov on-line (RSO) na stránke: http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

8.  Alternatívne riešenie sporov je vyhradené výlučne pre spotrebiteľov fyzické osoby, nie nakupujúcich podnikateľov. Riešenie sporu prebieha medzi spotrebiteľom a predávajúcim, ktorí uzavreli zmluvu na diaľku a, ktorých spor má hodnotu vyššiu ako 20€.

9.  Predávajúci týmto zároveň informuje kupujúcich, o možnosti individuálneho podávania žiadosti, návrhov, podnetov a pokusov o predídenie sporov elektronicky na e-mailovú adresu: info@gario.sk

 

10. Ochrana súkromia a osobných údajov

1.  Osobné údaje kupujúceho sú spracúvané podľa zák. č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení zákona č. 84/2014 Z.z. (úplné znenie zákona zo dňa 30.05.2014 je uvedené v Zbierke zákonov pod číslom 136/2014 Z.z.) (ďalej len "ZoOOU"). Kupujúci berie na vedomie, že predávajúci spracúva jeho osobné údaje v rozsahu: meno a priezvisko, adresa, IČO, adresa elektronickej pošty, telefónne číslo (ďalej spoločne všetko len ako "osobné údaje").

2.  Kupujúci berie na vedomie, že je povinný svoje osobné údaje (pri registrácii, v svojom užívateľskom účte, pri objednávke vykonanej z webového rozhrania obchodu) uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať predávajúceho o zmene vo svojich osobných údajoch.

3.  Poskytnuté osobné údaje budú spracúvané len predávajúcim alebo ním určeným spracovateľom. Tretím osobám bude umožnený prístup k osobným údajom zákazníkov len v prípadoch stanovených platnou právnou úpravou (najmä v priebehu správneho či trestného konania, ochrana práv spotrebiteľa, v prípade doručovania tovaru  Slovenskou poštou). V prípade ak bude tovar doručovaný kuriérskou spoločnosťou, vaše osobné údaje (v rozsahu meno, priezvisko, dodacia adresa, telefón, e-mail) budú poskytnuté - dopravcovi zvolenému kupujúcim.

4.  Osobné údaje bude predávajúci spracúvať v súlade s osobitnými predpismi. Osobné údaje budú spracúvané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.

5.  Kupujúci potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.

6.  V prípade, ak sa kupujúci domnieva, že predávajúci alebo sprostredkovateľ vykonáva spracovanie jeho osobných údajov v rozpore so zákonom, môže požiadať predávajúceho alebo sprostredkovateľa o vysvetlenie. Podľa ZoOOU má kupujúci právo okrem iného na opravu nesprávnych, neúplných a neaktuálnych osobných údajov, na informácie o zozname osobných údajov, ktoré o ním predávajúci spracúva a ďalšie práva uvedené v § 28 ods. 1 ZoOOU.

7.  Kupujúci má najmä právo svoj súhlas s poskytnutím svojich osobných údajov na marketingové účely kedykoľvek písomne zmeniť či  odvolať, a to elektronicky: Kupujúci má právo okrem iného na opravu nesprávnych, neúplných a neaktuálnych osobných údajov, na informácie o zozname osobných údajov, ktoré o ním predávajúci spracúva a ďalšie práva uvedené v § 28 ods. 1 ZoOOU.

8.  Predávajúci ako prevádzkovateľ informačného systému uvádza ďalšie informácie ohľadom spracúvania osobných údajov v súlade s nariadením GDPR v osobitnej sekcii uvedenej na webovej stránke >>> TU.

 

11. Obrazy na želanie z fotografie / obrázku a darčekové poukazy

1.  Podmienky tlače:

Netlačíme obrazy spojené s politickým, vojenským, náboženským (vrátane sviatkov ako meniny a narodeniny) charakterom, obrazy s násilím, erotickým podtónom alebo akty. Vyhradzujeme si právo odmietnuť výrobu obrazu bez udania dôvodu.

- Kupujúci sa zaväzuje, že fotografie alebo obrázky, použité na výrobu obrazu na želanie, neporušujú autorské práva. V prípade, že fotografie alebo obrázky autorské práva porušujú, celú zodpovednosť nesie kupujúci.

2.  Podmienky použitia darčekového poukazu:

- Darčekový poukaz je možné uplatniť iba v e-shope www.gario.sk.

- Po objednaní bude darčekový poukaz odoslaný na adresu uvedenú kupujúcim v objednávkovom formulári. Po vzájomnej dohode je možné darčekový poukaz odoslať na e-mailovú adresu kupujúceho. V tomto prípade kupujúci nemusí hradiť náklady na dopravu.

- Darčekový poukaz nie je možné uplatniť na vyplatenie hodnoty poukazu.

- Rozdiel, ktorý by vznikol, keby bola suma darčekového poukazu vyššia ako cena obrazu, nepreplácame.

- Rozdiel, ktorý by vznikol, keby bola suma darčekového poukazu nižšia ako cena obrazu, je potrebné doplatiť, a to buď platbou vopred prevodom / vkladom na účet, alebo pri prevzatí na dobierku.

- Po obdržaní darčekového poukazu preberá zodpovednosť za jeho stav a použitie kupujúci.

- Darčekový poukaz je prenosný, to znamená, že sa neviaže len na kupujúceho.

- Darčekový poukaz nie je možné použiť opakovane.

- Platnosť darčekového poukazu je 1 rok od objednania.

 

Všeobecné obchodné podmienky platia v znení, v akom sú uverejnené na internetovej stránke predávajúceho a boli schválené príslušným orgánom spoločnosti.

Znenie Všeobecných obchodných podmienok je účinné od 25.07.2016

Ochrana osobných údajov

Každý užívateľ má právo, byť informovaný aké údaje o ňom spoločnosť Balkys Trade, s.r.o., so sídlom: Suchá Hora 208, 027 13 Suchá Hora, IČO: 47 803 649, DIČ: 2024105061, IČ DPH: SK2024105061 eviduje a je oprávnený tieto údaje meniť, prípadne písomne vysloviť nesúhlas s jej spracovaním. Každý užívateľ môže tiež požiadať o okamžité vymazanie všetkých svojich osobných údajov, ale stráca tým možnosť získavať informácie o novinkách, špeciálnych ponukách, súťažiach a aktuálnych témach súvisiacich s e-shopom https://www.gario.sk/, prevádzkovaným spoločnosťou Balkys Trade, s.r.o..

Aby sme vám mohli poskytnúť všetky služby, potrebujeme o vás vedieť základné informácie. Niektoré z nich majú povahu osobných údajov v zmysle zákona č. 122/2013 Z.z., o ochrane osobných údajov (ďalej len ZnOOÚ). My sa týmto zákonom pri používaní vašich údajov riadime. Zaväzujeme sa, že budeme s vašimi osobnými údajmi zaobchádzať a nakladať v súlade s platnými právnymi predpismi SR.

Vyhlasujeme, že budeme spracúvať osobné údaje v súlade s dobrými mravmi a budeme konať spôsobom, ktorý neodporuje ZnOOÚ ani iným všeobecne záväzným právnym predpisom a ani ich nebudeme obchádzať. Vyhlasujeme, že váš súhlas si nebudeme vynucovať a ani podmieňovať hrozbou odmietnutia zmluvného vzťahu, služby, tovaru alebo povinnosti nami ustanovenej.

 

Upozorňujeme, že zákonom požadované informácie o prevedených nákupoch uchovávať musíme podľa platnej a aktuálnej legislatívy.

 

1. Aké osobné údaje spracúvame

Spracúvame nasledujúce osobné údaje:

a) identifikačné údaje, ktorými sa rozumie hlavne meno a priezvisko, titul, fakturačná adresa a dodacia adresa,

b) ak nakupujete ako firma / živnostník, obchodný názov spoločnosti, fakturačná adresa a dodacia adresa ak je iná, IČO, DIČ, IČ DPH,

c) kontaktné údaje, pod ktorými sa rozumejú osobné údaje, ktoré nám umožňujú kontakt s vami, predovšetkým e-mailová adresa, telefónne číslo a váš kontakt na sociálnych sieťach,

d) vaše nastavenia, ktorými sa rozumejú údaje na vašom účte, predovšetkým uložená adresa a nastavenie newsletterov,

e) údaje o vašich objednávkach, ktorými sú predovšetkým údaje o tovaroch a službách, ktoré si u nás objednávate, platby vrátane čísla bankového účtu a údaje o reklamáciách,

f) údaje z vášho hodnotenia a referenciách, ktoré o našich tovaroch a službách uverejňujete,

g) vernostní program, kde cieľom programu je poskytnúť jeho členom čo najviac zliav, benefitov a služieb ktoré by inak nevyužili.

 

2. Prečo osobné údaje spracúvame a čo nás k tomu oprávňuje

V rámci našej činnosti spracúvame osobné údaje pre rôzne účely v rôznom rozsahu. Buď:

1. bez vášho súhlasu na základe plnenia zmluvy nášho oprávneného záujmu z dôvodu plnenia právnych povinností, alebo

2. na základe vášho súhlasu.

Aké spracovania môžeme uskutočňovať bez vášho súhlasu, závisí na tom, akému účelu príslušné spracovanie smeruje a v akej pozícii voči nám vystupujete - ak ste len účastníkom nášho webu, alebo sa u nás zaregistrujete či vytvoríte objednávku.

 

3. Ako uchovávame vaše osobné údaje

Tieto údaje sú uchované v chránenej databáze na našom serveri, aby ste ich nemuseli nanovo zapisovať pri každej návšteve. Vaše osobné údaje spracúvame pre účely vybavenia a doručenia vašej objednávky a vzájomného plnenia našich zmluvných práv a povinností.

V našom obchode nezadávate žiadne informácie, ktoré by sa priamo týkali práce s peniazmi na vašich účtoch. Všetky v súvislosti ponúkané formy elektronického bankovníctva (platenia za tovar cez internet) sú realizované priamo na stránkach vašej banky, ktorá nám poskytne jedine informáciu o úspešnosti či neúspešnosti platby a vaše meno, prípadne číslo účtu (aby sme vedeli platbu identifikovať a v prípade potreby vrátiť). V žiadnom prípade sa nedozvieme žiadne ďalšie informácie, ako sú vaše prihlasovacie údaje alebo zostatok na vašom účte.

 

4. Spracovanie na základe objednávky

Pokiaľ si vytvoríte účet na stránke https://www.gario.sk/registracia/ spracúvame vaše identifikačné a kontaktné údaje, vaše nastavenia a údaje o vašich objednávkach (pokiaľ u nás objednáte nejaký tovar alebo služby), na základe plnenia zmluvy s vami (bez vášho súhlasu), aby sme mohli viesť váš užívateľský účet.

Počas vašej návštevy sú na našom serveri uchovávané dočasné informácie, ktoré sú potrebné pre správne fungovanie obchodu (napr. čo ste vložili do nákupného košíka, kedy ste na stránku prišli, odkiaľ ste na stránku prišli).

 

5. Prevádzkovateľ osobných údajov

Naša spoločnosť

Názov: Balkys Trade, s.r.o.

Sídlo: Suchá Hora 208, 027 13 Suchá Hora

IČO: 47 803 649

DIČ: 2024105061

IČ DPH: SK2024105061

je prevádzkovateľom vašich osobných údajov poskytnutých či zhromaždených prostredníctvom našej webovej stránky.

Kontaktovať  "prevádzkovateľa" osobných údajov môžete:

a) telefonicky na čísle: +421 908 023 059

b) e-mailom: info@gario.sk

c) Poštou na adrese: Balkys Trade, s.r.o.

Ochrana osobných údajov

Polom 1104

029 01 Námestovo

Dozorný orgán:

Úrad na ochranu osobných údajov Slovenskej republiky

Hraničná 12, 820 07 Bratislava 27

Tel: 02/ 32 31 3214

E-mail: statny.dozor@pdp.gov.sk

(ďalej len "dozorný orgán")

 

6. Príjemca osobných údajov

Vaše osobné údaje nezverejňujeme, nesprístupňujeme, neposkytujeme žiadnym iným subjektom, s výnimkou organizácií, s ktorými je spolupráca nevyhnutná pre správne vybavenie vašej objednávky.

Ak nie je uvedené inak, tak vaše osobné údaje spracuje len "prevádzkovateľ" osobných údajov spoločnosť Balkys Trade, s.r.o.. Údaje, ktoré sa spracúvajú sú výlučne určené na spracovanie vašich požiadaviek, ako sú objednávky, reklamácie a marketingové aktivity (ponuky, oznamy, newslettere).

V súvislosti so spracovávaním vašich osobných údajov sa predpokladá podľa ust. § 15 ods. 1 písm. e) bod 3 a bod 4 ZnOOÚ, že údaje budú poskytnuté a sprístupnené nasledovným tretím stranám sprostredkovateľom, resp. okruhu príjemcov:

- Shoptet, a.s., Dvořeckého 628/8, 169 00 Praha 6

- GT-Servis, s.r.o., Hlavná 288/45, 027 44 Štefanov nad Oravou

- Ing. Mária Hurajová - AMI KONTAKT, Škarvanova 23/17, 027 44 Tvrdošín

- 123Kurier, s. r. o., Vojtaššákova 616, 027 44 Tvrdošín

- GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o., Budča 1039, 962 33 Budča

- Frogman, s.r.o., Komenského 25, 763 02 Zlín

- Heureka Shopping s.r.o., Karolinská 650/1, 186 00 Praha 8 - Karlín

- Biano s.r.o., Mrštíkova 399/2a, Liberec III-Jeřáb, 460 07 Liberec

- Favi online s.r.o., Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1

- Smartsupp.com, s.r.o., Milady Horákové 13, 602 00 Brno

- Leadhub, s.r.o., Štefánikova 16/29, 150 00 Praha 5

Všetky osobné údaje, s ktorými prichádzajú do kontaktu externý zmluvný partneri teda sprostredkovatelia sú len v nevyhnutnom rozsahu na spracovanie ich poskytovaných služieb a za účelom uspokojenia potrieb objednávateľa Balkys Trade, s.r.o. v rozsahu zmluvných podmienok.

Databázu osobných údajov chránime pred ich poškodením, zničením, stratou a zneužitím.

 

7. Webový portál "môj účet" (vrátane služby Hodnotenia a recenzie)

Aby sme mohli uložiť vaše hodnotenia našich predávaných produktov a služieb, potrebujete mať vytvorený osobný účet na našej stránke spolu s vašou registráciou na https://www.gario.sk/registracia/ na základe vášho súhlasu so spracovaním osobných údajov v registračnom formulári. Ak nám v súvislosti s vašim hodnotením poskytnete svoju e-mailovú adresu, tak nám dávate súhlas s udeleným hodnotením a inými administratívnymi záležitosťami týkajúcimi sa tejto služby. Vaše osobné údaje následne budú spracúvané až do odvolania, teda do zrušenia účtu alebo 36 mesiacov od posledného použitia.

 

8. Proces on-line objednávky

Nákupom on-line si od vás vyžiadame nevyhnutne potrebné osobné údaje, bez ktorých nebude možné uzavrieť zmluvný vzťah, a teda tovar objednať. Vaše osobné údaje uvedené v objednávke budú spracované aj zmluvnými partnermi, ktorí zabezpečujú doručenie tovaru priamo k vám vami vybranou spoločnosťou pri objednávke. Spracovanie fakturačných údajov je zabezpečené zmluvným parterom. Vaša platba bude spracovaná zmluvným partnerom príslušnou bankou, Slovenskou poštou alebo inou treťou stranou vami vybranou pri platbe. Vaše osobné údaje budú spracúvané po dobu nevyhnutnú na vybavenie objednávky a ďalej na plnenie súvisiacich nárokov (napr. reklamácia).

Všetky údaje potrebné na vyhovenie vašej požiadavky budú ukladané na vlastných zabezpečených serveroch, bez možnosti prístupu externých subjektov alebo neoprávnených osôb.

Zmluvné strany zaobchádzajú so všetkými osobnými údajmi v súlade so zákonom Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 z 27.04.2016 o ochrane fyzických osôb pri spracovávaní osobných údajov a o voľnom pohybe týchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES[ (ďalej ako "GDPR"). Taktiež bol prijatý nový zákon o ochrane osobných údajov č. 18/2018 Z.z. (ďalej ako "ZoOÚ 18/2018 Z.z."), ktorý nahrádza v súčasnosti platný a účinný zákon č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Registráciou zároveň potvrdzujete, že sme vás v zmysle platnej legislatívy informovali o tom, že ako predávajúci budeme v procese uzatvárania a plnenia kúpnej zmluvy spracúvať vaše osobné údaje bez vášho súhlasu ako dotknutej osoby, keďže spracúvanie vašich osobných údajov bude vykonávané v predzmluvných vzťahoch a spracúvanie vašich osobných údajov je nevyhnutné na vybavenie objednávky, dodanie tovaru a plnenie kúpnej zmluvy, v ktorej vystupujete ako jedna zo zmluvných strán.

 

9. Reklamácie

Reklamáciu môžete podať priamo na web stránke prostredníctvom formulára. V prípade reklamácie si od vás vyžiadame osobné údaje potrebné na vybavenie reklamácie a na prípadné kontaktovanie vašej osoby v súvislosti s reklamáciou. K vašim osobným údajom môže mať prístup aj náš zmluvný partner (napr. doprava, účtovné spracovanie - dobropis) ak je potrebná ich súčinnosť. Doba spracovania osobných údajov bude maximálne 1 rok po uzatvorení reklamačného konania.

 

10. Otázky

Často sa chcete len opýtať na naše výrobky, čo môžete urobiť e-mailom, telefonicky alebo prostredníctvom kontaktného formulára na našej webovej stránke, v ktorom je potrebné uviesť aspoň kontakt, na ktorý vám môžeme poskytnúť odpoveď. Vaše osobné údaje budú spracované 1 mesiac od odoslania odpovede, aby sme si boli istí, že ste od nás dostali odpoveď a v prípade, ak sa vyskytnú technické či iné problémy, aby sme vám mohli danú informáciu opäť odoslať.

 

11. Prieskum spokojnosti

V prípade použitia našich služieb na e-shope sa vás môžeme pýtať, či vás môžeme kontaktovať na účely prieskumu spokojnosti s nákupom. V prípade udelenia súhlasu vám môžeme poslať dotazník alebo odkaz naň, prípadne vám zavoláme. Ak vyjadríte nespokojnosť s niečím týkajúcim sa nami dodávanej služby alebo tovaru, tak si vás dovolíme kontaktovať znova na získanie ďalších informácií, aby sme mohli túto skutočnosť riešiť so zmluvným partnerom poskytujúcim konkrétnu službu a takým spôsobom túto službu zlepšiť.

 

12. Marketingová komunikácia

Ak vás zaujímajú novinky o nami predávaných výrobkoch, službách a akciách, tak sa môžete prihlásiť na odber takýchto noviniek, čím nám udelíte súhlas vás informovať prostredníctvom e-mailu. Vaše osobné údaje budú spracované aj našimi zmluvnými partnermi, ktorí nám pomáhajú s prípravou a distribúciou takej komunikácie. To všetko až do odvolania vášho súhlasu, čo môžete kedykoľvek urobiť prostredníctvom kontaktných údajov hore uvedených spoločností pre spracovanie osobných údajov.

 

13. Vaše práva

- Máte právo na prístup, opravu či vymazanie vašich osobných údajov, prípadne na obmedzenie ich spracúvania, ak to nie je obmedzené inak špeciálnym predpisom.

- Máte právo na prenosnosť vašich údajov, ktoré ste poskytli na základe vášho súhlasu alebo na účely uzavretia zmluvného vzťahu s nami t.j. ich kópiu v strojovo čitateľnom a štandardne používanom formáte.

- Máte právo vzniesť námietku proti spracúvaniu vašich osobných údajov, ak sú spracovávané na základe nášho oprávneného záujmu, napr. na účely priameho marketingu.

- Máte právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas na jednotlivé činnosti spracovávania osobných údajov.

- V prípade odvolania, nie je dotknutá zákonnosť spracúvania vašich osobných údajov pred odvolaním súhlasu.

- Máte právo podať sťažnosť u dozorného orgánu na ochranu osobných údajov, ktorým je Úrad na ochranu osobných údajov.

Reklamácia a vrátenie tovaru

V prvom rade by sme chceli zdôrazniť, že sa snažíme všetky prípady riešiť promptne a v čo najkratšom čase. Pracujeme vždy naplno a ku spokojnosti našich zákazníkov.

 

Reklamácia

Aby sme celý proces reklamácie urýchlili, tak by sme vás poprosili o zaslanie detailných informácií + fotografií vady na e-mailovú adresu info@gario.sk a my sa v čo najkratšom čase ozveme ohľadom ďalšieho postupu.

Informácie o podmienkach reklamácie nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.

 

Vrátenie tovaru (odstúpenie od zmluvy)

Spotrebiteľ má podľa zákona právo odstúpiť od zmluvy na diaľku do 14 dní bez udania dôvodu. U nás je však lehota predĺžená až do 20 dní.

Informácie o podmienkach vrátenia tovaru nájdete v našich obchodných podmienkach >>> TU.

Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete >>> TU.

 

Tovar je potrebné zaslať na adresu našej prevádzky:

Balkys Trade, s.r.o.

Polom 1004

029 01 Námestovo

 

POZOR: Náklady na prepravu znáša kupujúci!

Predávajúci podľa zákona č. 102/2014 Z. z.§ 10 ods. 3 nie je povinný znášať náklady na prepravu vráteného tovaru.

UPOZORNENIE: Prosíme o odoslanie celého obsahu objednávky, a teda aj darček, ďakovný list a originál, poprípade kópiu faktúry! Tovar musí byť dôkladne zabalený tak, aby sa pri preprave nepoškodil!